سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
رفع معضلات زیست محیطی گیلان اولویت نمایندگان استان است
21 تیر 1395 ساعت: 20:42
شناسه : 9578
1

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت : حجم بالای معضلات و آلودگی های زیست محیطی آمار ابتلا به بیماری سرطان در گیلان نگران کننده است. به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی عصر امروز  اظهار کرد: استان گیلان در کشور در ابعاد مختلف از کشاورزی گرفته تا صنعت از ساختاری استراتژیک برخوردار است. وی افزود: […]

پ
پ

قربانی1

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت : حجم بالای معضلات و آلودگی های زیست محیطی آمار ابتلا به بیماری سرطان در گیلان نگران کننده است.

به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی عصر امروز  اظهار کرد: استان گیلان در کشور در ابعاد مختلف از کشاورزی گرفته تا صنعت از ساختاری استراتژیک برخوردار است.

وی افزود: گیلان در حوزه تجارت و بازرگانی نیز با برخورداری از مناطق آزاد و بنادر آستارا و انزلی از بازوهای توانای ایران اسلامی است.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه استان گیلان در حوزه فاضلاب و مسایل زیست محیطی سال هاست که اسیر خلاء ها وکمبود های زیادی است، اضافه کرد: متاسفانه بخاطر حجم بالای معضلات و آلودگی های زیست محیطی آمار ابتلا به بیماری سرطان در گیلان نگران کننده است.

قربانی با بیان این نکته که افزایش آمار ابتلا به سرطان هشدار دهنده است گفت: سیاستی اورژانسی که در مجلس دهم با جدیت پیگیر آن خواهیم بود، رفع معضلات زیست محیطی در گیلان است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به راهکارهای مقابله با این بیماری اشاره کرد و گفت : زیر ساخت تصفیه خانه باید در بیمارستان ها و شهرک های صنعتی در استان شکل بگیرد تا شیرابه فاضلاب خانگی و صنغتی و بیمارستانی به روی رودخانه ها و تالاب ها بسته شود.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.