سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
106 پرونده قاچاق کالا به ارزش یک و نیم میلیارد ريال، به مراجع قضایی رسید
21 تیر 1395 ساعت: 20:45
شناسه : 9579
1

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از انجام هزار و هشتصد مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی و تشکیل 106 فقره پرونده قاچاق کالا در استان خبر داد. به گزارش بامردم،محمد درویش کردار با اشاره به بازرسی از هزار و هشتصد واحد صنفی و غیر صنفی در […]

پ
پ

1957905

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از انجام هزار و هشتصد مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی و تشکیل 106 فقره پرونده قاچاق کالا در استان خبر داد.

به گزارش بامردم،محمد درویش کردار با اشاره به بازرسی از هزار و هشتصد واحد صنفی و غیر صنفی در راستای مبارزه با قاچاق کالا طی سه ماهه نخست سال، گفت: طی این بازرسی ها 106 پرونده قاچاق کالا به ارزش بیش از یک میلیارد و 558 میلیون ريال تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای گیلان تصریح کرد: از مجموع هزار و هشتصد مورد بازرسی، یک هزار و 345 مورد مربوط به بازرسی از واحدهای صنفی و 455 مورد مربوط به واحدهای غیرصنفی بوده است که بیش از یک هزار مورد از بازرسی ها، طی گشت های مشترک و با مشارکت بازرسان اتاق اصناف، شبکه بهداشت و درمان، معاونت غذا و دارو، تعزیرات حکومتی و … با بازرسان اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان انجام شد.

درویش کردار گفت: بیشترین پرونده های کشفیات کالای قاچاق مربوط به سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، کیف و پوشاک بوده است.

وی با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در این زمینه در سال گذشته خاطر نشان کرد: در دوازده ماهه سال گذشته، بیش از 7 هزار و 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان در چهارچوب مبارزه با قاچاق کالا انجام شد که با تشکیل 296 فقره پرونده قاچاق کالا، به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ريال، متخلفین جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

درویش کردار تصریح کرد: لوازم آرایشی و بهداشتی، کالاهای دخانی و توتون، محصولات غذایی و مواد انرژی زا بیشترین حجم پرونده های قاچاق کالا را در این مدت به خود اختصاص داده بودند.

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.