سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
پیش‌بینی هوای آفتابی در گیلان
22 تیر 1395 ساعت: 12:17
شناسه : 9605
2

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: لاهیجان با ۳۵ میلی‌متر بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار بوده است. به گزارش بامردم، سمیه نگاه با اشاره به اینکه بارش‌ها در گیلان ادامه دارد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته لاهیجان با ۳۵ میلی‌متر بارندگی رکورددار بوده است. وی دمای فعلی رشت را ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر عنوان […]

پ
پ

هواشناسی

کارشناس هواشناسی گیلان گفت: لاهیجان با ۳۵ میلی‌متر بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته رکورددار بوده است.

به گزارش بامردم، سمیه نگاه با اشاره به اینکه بارش‌ها در گیلان ادامه دارد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته لاهیجان با ۳۵ میلی‌متر بارندگی رکورددار بوده است.

وی دمای فعلی رشت را ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر عنوان کرد و افزود: بارندگی در نقاط جلگه‌ای گیلان ادامه دارد و در ارتفاعات نیمه ابری است.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه سامانه بارش‌ها تا ۲۴ ساعت آینده تداوم می‌یابد، تصریح کرد: در برخی نقاط استان بارندگی شدت بیشتری دارد.

وی با پیش‌بینی وضعیت هوا برای فردا، خاطرنشان کرد: از اواخر فردا کاهش ابر داریم و تا پایان هفته روند پایداری در استان پیش‌بینی می‌شود.

نگاه، هوای گیلان از فردا تا روز جمعه را آفتابی و افزایش دما پیش‌بینی کرد و با اشاره به وضعیت دریا، خاطرنشان کرد: امروز دریا مواج است.

بارندگی‌های اخیر در گیلان موجب کاهش محسوس دما و آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای استان شده است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.