سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
سواحل، شاهراه توسعه گردشگری در گیلان
22 تیر 1395 ساعت: 12:31
شناسه : 9610
1

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، سواحل را شاهراه توسعه گردشگری در استان دانست. به گزارش بامردم، حمیدرضا آذرپور در نشست تخصصی گردشگری دریایی، نقش ویژه سواحل در توسعه گردشگری را مورد تاکید قرار داد. وی با اشاره به ظرفیت های عظیم گردشگری دریایی، عدم نگاه یک سویه به دریا […]

پ
پ

دریا

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، سواحل را شاهراه توسعه گردشگری در استان دانست.

به گزارش بامردم، حمیدرضا آذرپور در نشست تخصصی گردشگری دریایی، نقش ویژه سواحل در توسعه گردشگری را مورد تاکید قرار داد.
وی با اشاره به ظرفیت های عظیم گردشگری دریایی، عدم نگاه یک سویه به دریا و ساحل را امری مهم برشمرد و تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیاری از کشورها در راستای توسعه گردشگری خود از وجود دریا، ساحل و نیز دسترسی به آب های آزاد بی بهره هستند؛ اهمیت استفاده هرچه بهتر از این نعمت الهی و ظرفیت های ویژه آن برای رونق گردشگری بیش از پیش نمایان می شود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی متنوع و منحصربفرد کشورمان، سواحل شمالی کشور در شش ماه اول سال و سواحل جنوبی در شش ماه دوم سال از زمینه های لازم برای استفاده هرچه بهتر از گردشگری دریایی توسط گردشگران داخلی و خارجی بهره مند هستند.
وی همچنین تمرکزهای انسانی آینده را در کنار سواحل و آب ها دانست و لزوم برنامه ریزی صحیح علمی و کاربردی را در این زمینه، امری اجتناب ناپذیر توصیف کرد.
نشست تخصصی گردشگری دریایی با حضور معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیران کل و معاونان گردشگری استان های ساحلی کشور در تهران برگزار شد.
گیلان از چابگسر در شرق تا آستارا در غرب استان، حدود 280 کیلومتر نوار ساحلی دارد.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.