سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
بعید می دانم آقای عباسی چنین صحبتی کرده باشند/ فکر می کنم شیطنت رسانه ای باشد/ دستگاه اجرایی استان نیستیم ولی در جلسات مرتب شرکت می کنیم
23 تیر 1395 ساعت: 9:40
شناسه : 9685
3

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهارات نماینده رودسر علیه خود را شیطنت رسانه ای خواند و چنین سخنانی را بعید دانست. به گزارش بامردم، بعد از آن که اسدالله عباسی نماینده شهرستان رودسر و املش در مصاحبه ای با یکی از سایت های خبری از سوال و تذکر به مدیرعامل منطقه آزاد انزلی و همچنین […]

پ
پ

رضا-مسرور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی اظهارات نماینده رودسر علیه خود را شیطنت رسانه ای خواند و چنین سخنانی را بعید دانست.

به گزارش بامردم، بعد از آن که اسدالله عباسی نماینده شهرستان رودسر و املش در مصاحبه ای با یکی از سایت های خبری از سوال و تذکر به مدیرعامل منطقه آزاد انزلی و همچنین ضرورت شرکت وی در جلسه مجمع نمایندگان سخن به میان آورده بود  و همچنین از عدم حضور وی در جلسه شورای اشتغال گذشته نیز انتقاد کرده بود گیل خبر در حاشیه برگزاری مسابقات شطرنج جام ستارگان جهان و ایران در منطقه آزاد انزلی  از مهندس رضا مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در مورد اظهارات نماینده رودسر پرسید که این مصاحبه  در ذیل آمده است:

در خبر یکی از سایت ها آمده بود که آقای عباسی تذکری به شما داده است

کدام آقای عباسی؟

*نماینده مردم رودسر و املش

به شما گفته؟

خیر در یکی از سایت ها از ایشان نقل قول شده است

من تاکنون حتی ایشان را از نزدیک ندیده ام و بعید می دانم که چنین صحبتی کرده باشند و فکر می کنم شیطنت رسانه ای باشد، چون برخی ها دنبال گل آلود کردن آب هستند. اما شما خودتان سوال کنید و یا بفرمائید آن سایتی که گفتید صحبت ایشان را منتشر کند.

یعنی این خبر را تکذیب می کنید؟

بله، ارتباط ما با همه نمایندگان حسنه و احترام متقابل است، البته ما با نمایندگان خارج از محدوده منطقه آزاد خیلی ارتباط کاری نداریم و بنده تاکنون از هیچک از نمایندگان چیزی نشنیده ام و شما از ایشان سوال کنید و اگر درست باشد و ضرورت دیدم روابط عمومی سازمان پاسخ خواهد داد.

آیا جلسه ای با مجمع نمایندگان استان دارید؟

بله ما همواره از ظرفیت های نمایندگان در خصوص مسائل و مشکلات و استفاده از پتانسیل ها بهره مند شده و خواهیم شد و این به غیر از جلسات کاری انفرادی با نمایندگان است. البته این جلسات هرساله برگزار می شود و در سال های قبل هم داشته ایم. امسال هم با آقای مهندس لاهوتی که رئیس محترم مجمع نمایندگان گیلان است هماهنگ کرده ایم و قرار شد در آینده بگذاریم ولی زمانش تعیین نشده است، چون می خواهیم دکتر علی نوبخت و حاج الیاس حضرتی نمایندگان گیلانی استان تهران هم حضور پیدا کنند و شخص استاندار محترم نیز  تشریف بیاورند. البته همان طور که گفتم پارسال و سال قبل تر نیز جلسه مشابه داشته ایم و چیز جدیدی نیست.

آیا شما در جلسه اشتغال هم شرکت می کنید؟

چرا این سوال را می کنید؟

چون در جلسه قبلی اشتغال حضور نداشتید.

بنده در هر جلسه ای که آقای استاندار بفرمایند و یا دعوت کنند و تشخیص دهم که ضرورت دارد شخصا شرکت کنم، شرکت کرده و یا می کنم، اما جلسه قبلی کارگروه اشتغال استان بدلیل همزمانی جلسه روسای مناطق آزاد با دبیر شورا حضور نداشتم، اما قبل از جلسه معاونت اقتصادی سازمان با آقای ایزددوست هماهنگ کرده بودند و در آن جلسه هم این سازمان بدلیل عملکرد مطلوب در سال ۹۴ دبیر کارگروه تقدیر داشته اندو خوبست شما اطلاعات سال ۹۱ و ۹۴ را مقایسه کنید. البته لازم است تذکر بدهم که سازمان های مناطق آزاد کشور، دستگاه اجرایی استان محسوب نمی شوند و خودشان دارای کارگروه اشتغال هستند، اما شاید خیلی رسانه ای نمی شود. اما همانطور که گفته ام بنده و همکارانم در جلسات مرتب شرکت می کنیم.

در انتها اگر صحبتی دارید بفرمائید.

همواره به همکارانم توصیه کرده یم که فقط به کار و خدمت بیشتر فکر کند و به حواشی بر اساس توصیه مقام معظم رهبری توجه نکنند البته خوب است اداره کل ارشاد استان به نظارت و وظایف قانونی خودش هم توجه کند. از شما هم ممنونم که گزارش مسابقات شطرنج ستارگان دنیا را برای علاقمندان و مردم فهیم کشور منتشر می کنید.

/گیل خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.