سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
میراث فرهنگی در املش هنوز یک پایگاه اطلاع رسانی ندارد / ساماندهی هرچه سریعتر مراکز پرخطر و حادثه خیز
23 تیر 1395 ساعت: 18:39
شناسه : 9712
2

اختصاصی بامردم/جلسه شورای ترافیک همزمان با اولین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر در شهرستان املش به ریاست دکتر یونس محمودی فرماندار املش برگزار شد.   به گزارش بامردم،جلسه شورای ترافیک همزمان با جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان املش بامحوريت برنامه ریزی، ساماندهی و جذب مسافر و گردشگر و خدمات رسانی به مسافران تابستانی، به […]

پ
پ

جلسه شورای ترافیک املش (1)

اختصاصی بامردم/جلسه شورای ترافیک همزمان با اولین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر در شهرستان املش به ریاست دکتر یونس محمودی فرماندار املش برگزار شد.

 

به گزارش بامردم،جلسه شورای ترافیک همزمان با جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان املش بامحوريت برنامه ریزی، ساماندهی و جذب مسافر و گردشگر و خدمات رسانی به مسافران تابستانی، به ریاست دکتر یونس محمودی فرماندار شهرستان و با حضور درویش معاون فرماندار، بخشداران ،شهرداران و روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداري املش برگزار شد.

یونس محمودی فرماندار املش در این جلسه با بیان اینکه امروزه به دلیل ازدیاد وسایط نقلیه موتوری تردد و عبور و مرور برای شهروندان سخت شده است گفت:باید با تدبیر و مدیریت صحیح، طرح روان سازی در خیابان‌ها و مراکز پر تردد را به اجرا بگذاریم .

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی هرچه سریعتر مراکز پرخطر و حادثه خیز از جمله چهار راه ریسندگی، سه راه کشکلایه ، چهار راه حاجی آباد، چهار راه گرمابسرا که از پر خطر ترین نقاط حادثه خیز شهرستان املش می باشد تأکید کرد.

لازم به ذکر است در ادامه جلسه هر یک از اعضا در جهت کاهش تصادفات داخل شهری و ساماندهی ترافیک، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

فرماندار املش در ادامه جلسه کارگروه خدمات سفر با انتقاد از عملکرد میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان خاطر نشان کرد: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های به عمل آمده با مسئولین میراث فرهنگی استان ، میراث فرهنگی شهرستان املش عملکرد خوبی ندارد. وی خواهان آن شد که باتوجه به مراکز فراوان گردشکری و توریستی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان نگاه ویژه ای به این شهرستان تاریخی داشته باشند.

وی اضافه کرد: میراث فرهنگی در شهرستان املش هنوز یک پایگاه اطلاع رسانی ندارد با توجه به وضعیت خوب گردشگری و توریست‌پذیر بودن شهرستان به ویژه در منطقه ییلاقی نیازمند توجه بیشتر مسئولین میراث فرهنگی است.
محمودی خاطر نشان کرد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان یک فرصت مهم برای معرفی بیشتر و جذب گردشگران و مهمانان نوروزی است و مسئولین شهرستانی بایستی در راستای محقق ساختن این مهم تلاش کنند و بیشتر از آنچه که قانون برای همه مشخص کرده است، همت کنند.
فرماندار املش در پایان متذکر شد: تلاش و همت کنیم که مسافران و گردشگران با امنیت وارد شهرستان شوند و با امنیت از شهرستان خارج شوند و در پایان خاطره خوبی از شهرستان داشته باشند که در سال‌های آتی نیز برای ورود به این شهرستان رغبت و اشتیاق داشته باشند.

جلسه شورای ترافیک املش (2)

photo_2016-07-13_18-45-37

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.