شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
راه اندازی پایگاه قهرمانی در رشت
25 مهر 1396 ساعت: 22:32
شناسه : 97453
1

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از راه اندازی پایگاه قهرمانی همزمان با هفته تربیت بدنی در رشت خبر داد. به گزارش «بامردم»، مسعود رهنما امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناست هفته تربیت بدنی اظهار کرد: تحرک یکی از مهمترین مقوله‌های تندرستی و تضمین کننده سلامتی است. مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با […]

پ
پ

مسعود رهنما 2 - راه اندازی پایگاه قهرمانی در رشت -

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان از راه اندازی پایگاه قهرمانی همزمان با هفته تربیت بدنی در رشت خبر داد.

به گزارش «بامردم»، مسعود رهنما امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناست هفته تربیت بدنی اظهار کرد: تحرک یکی از مهمترین مقوله‌های تندرستی و تضمین کننده سلامتی است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تحرک و پویایی باید در سطوح مختلف جامعه فراگیر شود، افزود: مشغله‌های زندگی نباید مانع توجه به فعالیت های بدنی شود زیرا نادیده گرفتن ورزش  مشکلاتی برای سلامت جامعه به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه رسانه و فضای مجازی نقش مهمی در فراگیر شدن ورزش ایفادمی کنند، گفت: باید توجه به الزامات ورزشی با جدیت بیشتری توسط مسئولین دنبال شود و در سیاست های کلان کشوری جایگاهی درنظر گرفته شود.

رهنما با بیان اینکه ورزش یکی از عوامل بازدارنده مسائل اجتماعی است، ادامه داد: پیشگیری بیماری ها سهل تر از درمان آن است که در این حوزه بیش از پیش بایستی به ورزش و تندرستی جامعه توجه شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه توسعه ورزش در اقتصاد و سلامت جامعه نیز تاثیر به سزایی دارد، تاکید کرد: در هفته تربیت بدنی برنامه متنوعی توسط این اداره کل تدارک دیده شده است.

وی در پایان به اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی اشاره و خاطرنشان کرد: راه اندازی پایگاه قهرمانی، گلباران مزار شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه و… از اهم برنامه های هفته تربیت بدنی در گیلان است.

به گزارش ایسنا، در پایان نشست خبرنگاران انتقادات و پیشنهادات خود را در حوزه ورزش و جوانان مطرح و پاسخ مورد نیاز را دریافت کردند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.