شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43596 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
فرهنگ سازی مراجعه به مشاور ازدواج مورد توجه خانواده ها قرار گیرد
25 مهر 1396 ساعت: 22:35
شناسه : 97460
0

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به نقش والدین و آگاهی های جوانان در ازدواج موفق، تصریح کرد: فرهنگ سازی مراجعه به مشاور قبل و بعد از ازدواج جوانان یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد. به گزازش ایسنا منطقه گیلان، هاشم […]

پ
پ

اسماعیلی - فرهنگ سازی مراجعه به مشاور ازدواج مورد توجه خانواده ها قرار گیرد -

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به نقش والدین و آگاهی های جوانان در ازدواج موفق، تصریح کرد: فرهنگ سازی مراجعه به مشاور قبل و بعد از ازدواج جوانان یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

به گزازش ایسنا منطقه گیلان، هاشم اسماعیلی امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: طلاق یکی از مهمترین دغدغه های جامعه امروزی است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به نقش مشاوره در جامعه امروزی افزود: مشاوره قبل از ازدواج یکی از برنامه هایی است که می تواند در کاهش آمار طلاق موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید نسبت به نقش مشاوره های پیش از ازدواج توجه کنند، ادامه داد: اجرای طرح مشاوره رایگان ازدواج و خانواده به صورت رایگان یکی از برنامه های این اداره کل است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه بر اساس آمار اکثر طلاق ها در سه سال نخست زندگی مشترک اتفاق می افتد، تصریح کرد: با افزایش آمار طلاق در جامعه شاهد افزایش آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از جوانان از آگاهی های لازم برای آغاز زندگی مشترک ب خوردار نیستند، تاکید کرد: جوانان در شرف ازدواج و آغاز زندگی مشترک باید، مهارت های زندگی فرا بگیرند.

اسماعیلی با اشاره به نقش والدین و اگاهی های جوانان در ازدواج موفق، تصریح کرد:فرهنگ سازی مراجعه به مشاور قبل و بعد از ازدواج جوانان یکی از مهمترین مواردی است که باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش جوانان گیلان عنوان کرد: در حال حاضر 3 مرکز تخصصی مشاوره رایگان برای ازدواج و خانواده در نظر گرفته شده که در حال حاضر یک مرکز فعال بوده و مابقی در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.