سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
برخی رسانه‌های استان دنبال مخدوش کردن اذهان و افکار عمومی هستند/باید به نیت و نگاه استاندار گیلان در تفکیک رسانه ها دقت شود
24 تیر 1395 ساعت: 14:07
شناسه : 9832
1

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه رسانه ها باید منصفانه قلم بزنند و این جنس نقد را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: باید به نیت و نگاه استاندار گیلان در تفکیک رسانه ها دقت شود به گزارش بامردم،اسد الله عباسی در گفتگویی  در واکنش به اظهارات اخیر استاندار گیلان پیرامون رسانه ها، اظهار […]

پ
پ

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه رسانه ها باید منصفانه قلم بزنند و این جنس نقد را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: باید به نیت و نگاه استاندار گیلان در تفکیک رسانه ها دقت شود

به گزارش بامردم،اسد الله عباسی در گفتگویی  در واکنش به اظهارات اخیر استاندار گیلان پیرامون رسانه ها، اظهار کرد: باید به نیت استاندار گیلان در تفکیک رسانه های استان با واژه های مریض و… نگاه کنیم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: باید دید منظور استاندار گیلان در بیمار خواندن برخی رسانه های استانی چیست.
نماینده مردم رودسر و املش با تاکید براینکه برخی رسانه های استان دنبال تخریب، تضعیف و مخدوش کردن اذهان و افکار عمومی هستند، اضافه کرد: موارد زیادی در این مورد وجود دارد و همه رسانه های استان که بیمار نیستند.
عباسی با بیان اینکه باید قدردان حضور رسانه ها در شفاف سازی، اطلاع رسانی و انعکاس خبرها باشیم، بیان کرد: مخصوصا در استان گیلان اصحاب رسانه از لحاظ بینش و سطح کار خوب هستند.
وی با تاکید بر اینکه برخی افراد با غرض ورزی و مغرضانه وارد عرصه خبر می شوند و نمی توان ان را نادیده گرفت، ابراز کرد: رسانه های طرفدار و مخالف دولت را نمی توان در این مورد تفکیک کرد.
نماینده رودسر و املش در مجلس افزود: به طور مثال روزنامه ایران مصاحبه ای با من داشت که به جای انتشار اصل خبر نوعی حالت  بازجویی به خود گرفته است و با قصد تخریب و تضعیف و با ایجاد ذهنیت منفی در تفکر مخاطب وارد شده است.
وی در پایان با بیان اینکه رسانه ها باید منصفانه قلم بزنند و این جنس نقد را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: نقدها نباید باعث تضعیف روحیه مدیران شود و تاثیر منفی در عملکرد آنها داشته باشد.

کاسپین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.