سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
آسمان گیلان در نخستین روزهای هفته پیش رو صاف تا قسمتی ابری است
25 تیر 1395 ساعت: 18:36
شناسه : 9973
1

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو را صاف تا قسمتی ابری پیش بینی کرد. به گزارش بامردم، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس گاهی […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان در روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو را صاف تا قسمتی ابری پیش بینی کرد.

به گزارش بامردم، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای به طور غالب پایدار در منطقه است که بر این اساس گاهی وزش باد و روند افزایش دما مورد انتظار است.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، بعضی نقاط افزایش ابر ، عصر و شب احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده عنوان و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 31 درجه منجیل و کمینه دما را با 13 درجه مربوط به شهرهای دیلمان عنوان کرد.
وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 29 و 20 درجه سلسیوس ذکر کرد.
وی همچنین بیشینه دمای امروز گیلان را با 33 درجه مربوط به لوشان و کمینه دمای فردا را با 14 درجه مربوط به شهرهای دیلمان، جیرنده و ارتفاعات جنوب شرقی استان پیش بینی کرد.
ایرنا

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.