چهارشنبه, 17 بهمن 1403 Wednesday, 5 February , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 45392 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2541×
نویسش یا کاروکانتنت نقد و بررسی دو شرکت تخصصی تولید محتوا
12 مهر 1402 ساعت: 17:03
شناسه : 265045
3

نویسش و کاروکانتنت از معتبرترین سایت‌های تولید محتوا در ایران هستند که در زمینه خدمات تولید محتوای متنی، تصویری و پادکست فعالیت می‌کنند. 

پ
پ

images 1695914734 65159aee7fa7c - نویسش یا کاروکانتنت نقد و بررسی دو شرکت تخصصی تولید محتوا -

نویسش و کاروکانتنت از معتبرترین سایت‌های تولید محتوا در ایران هستند که در زمینه خدمات تولید محتوای متنی، تصویری و پادکست فعالیت می‌کنند. این 2 سایت مطرح تولید محتوا، از مجرب‌ترین و متخصص‌ترین نویسندگان و گویندگان استفاده می‌کنند و محتوایی با کیفیت، جذاب و صحیح را در اختیار شرکت‌ها و برندهای مختلف قرار می‌دهند. نقد و بررسی این دو شرکت به صاحبان صنایع کمک می‌کند تا بتوانند بهترین انتخاب را برای معرفی برند خود در بستر وب داشته باشند.

محتوانویسی چیست؟

پیش از بررسی دو شرکت تولید محتوای نویسش و کارو کانتنت، بهتر است با محتوانویسی و اهمیت آن بیشتر آشنا شویم. امروزه کار محتوانویسی، جایگاه ویژه‌ای در میان صاحبان صنایع و برندها و شرکت‌های مختلف که قصد معرفی محصولات و خدمات خود را دارند، پیدا کرده است.

تولید محتوا برای کسب‌وکارها و مشاغل مختلف در واقع بخشی از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی از طریق فضای اینترنت محسوب می‌شود. یکی از ابزارهایی که اکثر افراد برای پاسخگویی به نیازهای خود استفاده می‌کنند، موتور جستجوی گوگل است.

این موتور جستجو نیز سایت‌های مختلف را براساس محتوایی که در آنها ارائه شده، ارزیابی کرده و رتبه‌بندی می‌کند. هرچه رتبه سایت در گوگل بالاتر باشد، یعنی آن سایت دارای محتوایی باارزش‌تر بوده و پیش از همه در دسترس افراد قرار می‌گیرد؛ بنابراین ترافیک آن سایت بالاتر می‌رود، افراد بیشتری آن را مشاهده می‌کنند و در نتیجه فروش محصولات یا خدمات آن بیشتر می‌شود.

گوگل محتواهای تولیدشده در هر سایت را براساس اصول مشخصی رتبه‌بندی می‌کند. به این اصول که گوگل سایت‌ها را براساس آنها رتبه‌بندی می‌کند، سئو گفته می‌شود. سایت‌هایی که در صفحات اول به‌ نمایش در می‌آیند، دارای محتواهای قوی‌تری نسبت به دیگر سایت‌ها هستند.

تولیدکنندگان محتوا، علاوه‌بر خلاقیت و تولید محتواهای جذاب، باید به اصول سئو و قوانین و الگوریتم‌های گوگل نیز مسلط باشند تا محتواهای آنها بتواند سایت را در زمان کوتاهی به رتبه بالایی برساند.

از دیگر معیارهایی که گوگل براساس آن سایت‌ها را رتبه‌بندی می‌کند، تعداد بازدید و مخاطبان آن سایت است. هرچه تعداد مخاطبان یک سایت بیشتر باشد و محتوای تولیدشده آن از ارزش بالاتری، چه از لحاظ نگارشی و فنی و چه از لحاظ جذابیت و خلاقیت، برخوردار باشد، رتبه آن سایت در گوگل افزایش می‌یابد.

البته تولید محتوا تنها به نوشتن متن در سایت ختم نمی‌شود و می‌توان از دیگر انواع محتوا اعم از تصویری، ویدیویی و صوتی نیز برای معرفی محصولات، برند یا شرکت استفاده کرد. برای تولید این نوع محتواها نیز باید اصول و قواعد خاصی را رعایت کرد.

اهمیت تولید محتوا

images 1695914741 65159af5e2aa7 - نویسش یا کاروکانتنت نقد و بررسی دو شرکت تخصصی تولید محتوا -

از آنجایی ‌که تولید و انتشار محتوا در بستر وب و فضای مجازی، بسیار ارزان‌تر و کم ‌دردسرتر از سایر روش‌های بازاریابی سنتی است، می‌توان از این روش برای معرفی محصولات و کسب‌وکارها استفاده کرد. از دیگر مزیت‌های بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ که یکی از پایه‌ها اصلی آن تولید محتوا است، گستردگی آن بوده که به یک فضای خصوصی محدود نمی‌شود.

در کسب‌وکارهای آنلاین نیز نیاز است تا برای معرفی محصولات محتوایی مناسب ارائه شود تا مخاطب بتواند با توجه به توضیحات ارائه‌شده، با محصول آشنا شده و نسبت به خرید اقدام کند. همین موارد باعث می‌شود تا متوجه اهمیت تولید محتوا در تمامی کسب‌وکارها، اعم از سنتی و آنلاین، شویم.

انواع تولید محتوا

همانطور که اشاره شد، سایت‌های مختلف می‌توانند محتواهای خود را در انواع مختلف تولید کنند. دو سایت نویسش و کارو کانتنت نیز در زمینه تولید محتوا در انواع مختلف متنی، تصویری و پادکست فعالیت می‌کنند و می‌توانند برای افراد با سلایق مختلف محتوایی باارزش و جذاب تهیه کنند.

در بازاریابی قالب‌های ارائه محتوا کاملا بستگی به بستر انتشار محتوا، پرسونای مورد نظر، خلاقیت کارشناس تولید محتوا، نوع محصول و همچنین خدمات ارائه‌شده بستگی دارد. در انتخاب نوع محتوا باید در نظر داشت که مخاطب این محتوا چه کسانی هستند و ترجیح می‌‌دهند اطلاعات خود را به چه صورتی دریافت کنند. در ادامه به ‌بررسی انواع محتواهای موجود در بستر اینترنت می‌پردازیم.

پست‌های متنی

یکی از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین محتواها در دنیا، محتواهای متنی هستند. پست‌های متنی در وبلاگ معمولا به دو دسته کوتاه و بلند تقسیم می‌شوند. امروزه اغلب افراد متن‌های کوتاه را برای دریافت اطلاعات ترجیح می‌دهند. اما این به معنای عدم نوشتن متن‌های بلندتر نیست.

اگر مخاطب بداند متنی ارزشمند بوده و می‌تواند نیازهای آن را رفع کند، هرچقدر هم که مطلب بلند باشد، آن را می‌خواند. از طرفی محتواهای بلند به افزایش رتبه سایت و سئوی آن کمک زیادی می‌کنند؛ بنابراین محتوانویسان می‌توانند روی این نوع محتواها حساب ویژه‌ای باز کنند.

ویدئو

ویدئو از پرمخاطب‌ترین محتواها به‌خصوص در بستر شبکه‌های اجتماعی است که نقش فو‌ق‌العاده و پررنگی در جذب کاربران مختلف دارد. این نوع محتوا اگر به‌درستی ساخته و ارائه شود، می‌تواند به سرعت تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهد و آنها را با برند، شرکت و محصول درگیر کند.

کتاب‌های الکترونیکی

محتواهای طولانی را می‌توان در قالب کتاب‌های الکترونیکی یا پی دی اف نیز تولید کرد. این نوع محتواهای متنی، معمولا برای آشنایی خوانندگان و مشتریان بالقوه با حوزه تخصصی هر کسب‌وکار است و اطمینان آنها را بیش از پیش جلب می‌کند.

پادکست

امروزه پادکست‌ها طرفداران بسیاری را به‌ویژه در میان قشر شاغل جامعه پیدا کرده‌اند. این نوع محتواها نیاز به تمرکز زیادی ندارند و خوانندگانی که وقت آن را ندارند که از موبایل، کامپیوتر یا کتاب الکترونیکی استفاده کنند، می‌توانند به‌راحتی و تنها با گوش‌دادن به دریافت اطلاعات بپردازند.

در پادکست باید به‌گونه‌ای عمل کنید که برای جامعه مخاطب جذاب باشد و خوانندگان بتوانند محتوای آن را تا انتها گوش کنند. پادکست بهترین راه برای تحت‌تاثیر قرار دادن جامعه هدف با کمترین هزینه است.

خبرنامه‌ها و ایمیل مارکتینگ

images 1695914777 65159b19eaaad - نویسش یا کاروکانتنت نقد و بررسی دو شرکت تخصصی تولید محتوا -

ایمیل مارکتینگ یا استفاده از خبرنامه‌ها بهترین راه معرفی محصولات برای آن‌دسته از سایت‌هایی است که دائما در حال انتشار محصول جدید هستند. این سایت‌ها برای رساندن محتوای تولید‌شده به مخاطبان از خبرنامه‌ها استفاده می‌کنند و به‌صورت ماهانه یا هفتگی آن را به ایمیل مشتریان پیشین یا کاربران ارسال خواهند کرد.

ایمیل‌های خبرنامه‌ای معمولا کوتاه، مختصر و ساده هستند و بیشتر روی تیتر یا عنوان ایمیل تمرکز می‌شود. تیتر یا عنوان ایمیل باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که افراد با دیدن آن جذب شده و به بازکردن ادامه خبر و خواندن آن ترغیب شوند. آنچه در ایمیل مارکتینگ باید در نظر داشته باشیم، هدفمندبودن ارسال ایمیل است به‌طوری که باعث آزار مخاطب نشود.

سایت تولید محتوای نویسش

نویسش یکی از پلتفرم‌های تولید محتوا است که سفارش تولید محتوا را به‌صورت آنلاین و ساده دریافت می‌کند. این شرکت دارای نویسندگان متخصص و با تجربه در زمینه تولید محتوا است که متونی باکیفیت بالا را در حوزه‌های مختلف تهیه می‌کنند.

نویسندگان این شرکت تولید محتوا، مطالب و متون مختلف را براساس اصول سئو و مطبق با موتورهای جستجو تولید می‌کنند. خلاقیت، جذابیت و رعایت اصول نگارشی و فنی از ویژگی‌های این شرکت است.

ویژگی‌های مجموعه نویسش

شرکت نویسش یکی از مجموعه‌های بزرگ و معتبر در زمینه تولید محتوا است که با بهره‌گیری بیش از 100 نویسنده مجرب و متخصص در زمینه تولید محتوا به افزایش رتبه سایت شما در بستر گوگل کمک می‌کند. در ادامه به‌برخی از ویژگی‌های مثبت این سایت تولید محتوای آنلاین اشاره می‌کنیم.

  • هزینه کمتر

  • رعایت اصول سئو

  • پایبندی به اصول فنی و نگارشی محتوا

  • بهره‌مندی از نویسندگان متخصص و با تجربه

سایت تولید محتوای کارو کانتنت

images 1695914808 65159b3823fd0 - نویسش یا کاروکانتنت نقد و بررسی دو شرکت تخصصی تولید محتوا -

کارو کانتنت یکی از معتبرترین و حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های تولید محتوا در ایران است که به ارائه انواع محتوای متنی، صوتی و تصویری می‌پردازد. این مجموعه پروژه‌های مختلفی را با برترین برندها و شرکت‌ها به پایان رسانده است. این شرکت به‌دلیل کیفیت و خلاقیتی که در تولید محتوا و ارائه خدمات سئویی دارد، به یکی از قدرتمندترین و بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده محتوا برای برندهای مطرح در کشور تبدیل شده است.

ویژگی‌های شرکت کارو کانتنت

شرکت کارو کانتنت مجموعه‌ای قدرتمند از نویسندگان مجرب، متخصص و خلاق در زمینه‌ تولید انواع محتوا است و به همین دلیل توانسته است با بسیاری از شرکت‌های تراز اول کشور همکاری مداوم و پیوسته داشته باشد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این مجموعه متخصص اشاره می‌کنیم.

  • مقرون‌به‌صرفه‌بودن

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می‌شود افراد، کارو کانتنت را برای تولید محتواهای خود انتخاب کنند، مقرون‌به‌صرفه‌بودن و قیمت مناسب آن نسبت به دیگر سایت‌های تولید محتوا است. در این مجموعه شما می‌توانید با توجه به تعداد کلمات هزینه پرداخت کنید.

تعرفه‌هایی که از سمت این شرکت ارائه می‌شود، متناسب با کیفیت محتوا تعریف و تنظیم شده است؛ بنابراین می‌توانید با خیالی راحت تولید محتواهای خود را در زمینه‌های مختلف به این شرکت بسپارید.

  • جذابیت و خلاقیت

از دیگر مواردی که باعث می‌شود که بسیاری از شرکت‌های معتبر و مطرح این مجموعه را برای تولید محتواهای خود انتخاب کنند، خلاقیت و جذابیت محتواهای تولیدشده است. مطالب تهیه‌شده توسط این تیم مطابق با مخاطب هدف سایت‌ها نوشته و تدوین می‌شوند تا بتوانند بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند.

  • سابقه کاری

سابقه کاری یک شرکت، نشان‌دهنده تعهد کاری، پایبندی به رضایت مشتریان و همچنین حرفه‌ای‌بودن آن است. اگر شما به‌دنبال مجموعه‌ای معتبر برای تولید محتواهای خود هستید، اولین موردی که باید در نظر داشته باشید، سابقه کاری و شرکت‌ها و برندهایی است که این شرکت با آن همکاری داشته است.

کارو کانتنت نیز با بسیاری از برندهای مطرح در زمینه‌های گوناگون همکاری داشته و توانسته است در مدت کوتاهی رتبه سئوی آنها را به میزان قابل توجهی ارتقا دهد.

سخن پایانی

سفارش تولید محتوا یکی از مهم‌ترین موارد برای بازاریابی و جذب مخاطب در عصر امروزی است؛ بنابراین لازم است تا وسواس بیشتری برای انتخاب شرکتی معتبر برای سفارش محتواهای خود به خرج دهید. دو شرکت نویسش و کارو کانتنت، شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا هستند که با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب توانسته‌اند رضایت مشتریان خود را کسب کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.