شنبه, 25 اسفند 1403 Saturday, 15 March , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 45917 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2562×
دیوار و شیپور رقیب جدید پیدا کردند؛ آشنایی با سامانه سجاب!
23 اسفند 1403 ساعت: 12:03
شناسه : 303200
3

پلتفرم سجاب تنها یک وبسایت درج آگهی نمی باشد ، این استارتاپ خدمات را به سبک جدیدی به کسب و کارها ارائه می دهد که باعث رشد چند برابری آنها شده است.این در حالی است که بسیاری از صاحبین مشاغل هنوز در این پلتفرم ثبت نام نکرده اند.

پ
پ

📢 یک استارت‌آپ ایرانی، مدل تبلیغات سنتی را به چالش کشیده است!

به گزارش رسانه بامردم ، پلتفرم سجاب تنها یک وبسایت درج آگهی نمی باشد ، این استارتاپ خدمات را به سبک جدیدی به کسب و کارها ارائه می دهد که باعث رشد چند برابری آنها شده است.این در حالی است که بسیاری از صاحبین مشاغل هنوز در این پلتفرم ثبت نام نکرده اند.

در سال‌های اخیر، پلتفرم‌هایی مانند دیوار و شیپور به انتخاب اول کسب‌وکارها برای تبلیغات آنلاین تبدیل شده بودند، اما حالا یک استارت‌آپ ایرانی به نام سامانه تبلیغات سجاب با رویکردی متفاوت، مسیر جدیدی را در تبلیغات دیجیتال باز کرده است.

سجاب چیست و چگونه کار می‌کند؟

سجاب به جای نمایش ساده آگهی‌ها، آنها را در صفحه اول گوگل نمایش می دهد،که بدون نیاز به دانش فنی، مشتریان خود را از طریق جستجوی گوگل جذب کنند.

چرا سجاب رقیب جدی دیوار و شیپور است؟

تبلیغات دائمی در گوگل – برخلاف آگهی‌های دیوار و شیپور که بعد از مدتی حذف می‌شوند، صفحات و آگهی ها در سامانه سجاب حذف نمی شوند و دائمی در گوگل نمایش داده می شوند.
بدون نیاز به هزینه‌های اضافی – در دیوار و شیپور برای دیده شدن، باید هزینه نردبان یا فوری پرداخت شود، اما در سجاب هزینه تبلیغات ثابت و مقرون‌به‌صرفه است.
جذب مشتری مستقیم – در دیوار و شیپور، مشتریان باید در بین هزاران آگهی جستجو کنند، اما در سجاب، افراد مستقیماً از گوگل وارد صفحه کسب‌وکار می‌شوند و با شماره تماس درج‌شده ارتباط می‌گیرند.
بدون نیاز به یادگیری سئو – بهینه‌سازی صفحات در گوگل پیچیده است، اما سجاب این کار را برای صاحبان مشاغل انجام داده و صفحات آماده را در اختیارشان قرار می‌دهد.

آیا سجاب می‌تواند دیوار و شیپور را پشت سر بگذارد؟

با رشد سریع این استارتاپ و جذب بیش از 120 هزار کاربر، سجاب را رقیبی جدی برای پلتفرم‌های سنتی آگهی تبدیل کرده است. بسیاری از صاحبان مشاغل ترجیح می‌دهند به جای رقابت در میان هزاران آگهی دیگر، مستقیماً در نتایج گوگل دیده شوند.

با این روند، به نظر می‌رسد سجاب در مسیر پیشرفت قرار دارد و می‌تواند به یکی از بازیگران اصلی تبلیغات دیجیتال در ایران تبدیل شود.

📌 شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ تبلیغات سنتی یا حضور در صفحه اول گوگل؟ نظر خود را در با ما به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

3 دیدگاه برای “دیوار و شیپور رقیب جدید پیدا کردند؛ آشنایی با سامانه سجاب!”
  1. واقعااااا
    چه قدر قشنگه سایتشون

    پاسخ
  2. خبر خوبی دادی

    پاسخ
  3. سایت عالی و کاربردی

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.