جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارسال پیامک تبلیغاتی از سرشماره اپراتورهای موبایل ممنوع شد
    13 آذر 1396 - 15:42
    شناسه : 108660
    0

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اعلام تذکر به اپراتورهای موبایل، از آنها خواسته ایم که از ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی از سرشماره شان پرهیز کنند. به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در راستای حل مشکل مزاحمتهای پیامکهای تبلیغاتی به اپراتورهای موبایل تذکر داده ایم که از […]

    پ
    پ

    موبایل پیامک - ارسال پیامک تبلیغاتی از سرشماره اپراتورهای موبایل ممنوع شد -

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اعلام تذکر به اپراتورهای موبایل، از آنها خواسته ایم که از ارسال هرگونه پیامک تبلیغاتی از سرشماره شان پرهیز کنند.

    به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در راستای حل مشکل مزاحمتهای پیامکهای تبلیغاتی به اپراتورهای موبایل تذکر داده ایم که از ارسال پیامک با سرشماره اپراتوری از هرگونه تبلیغ پرهیز کرده و تنها اطلاع رسانی خود را از طریق این پیامکها انجام دهند.

    وی گفت: ارسال پیامک انبوه از سرشماره اپراتورها از هر قالبی خلاف است و بعضا دیده ایم که از سرشماره اپراتورها سرویس های ارزش افزوده ارسال می شود که این منطقی نیست.
    جهرمی ادامه داد: در صورت مشاهده و گزارش این موارد با اپراتورها برخورد خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.