جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی باید در زمان بحران به‌صورت حلقه واحد با یکدیگر همکاری و همیاری کنند
    07 بهمن 1396 - 17:24
    شناسه : 115754
    0

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی لاهیجان برای مواجهه با بحران احتمالی برف در آماده‌باش کامل بوده و دستورات لازم به آنان ابلاغ‌شده است. امیر جانبازی با اشاره به‌ پیش بینی بارش برف در استان اظهار کرد: ستاد بحران لاهیجان از چندی پیش جلسات متعددی به این منظور برگزار کرده است و با توجه […]

    پ
    پ

    یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان به لاهیجان 33 - همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی باید در زمان بحران به‌صورت حلقه واحد با یکدیگر همکاری و همیاری کنند - امیر جانبازی

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی لاهیجان برای مواجهه با بحران احتمالی برف در آماده‌باش کامل بوده و دستورات لازم به آنان ابلاغ‌شده است.

    امیر جانبازی با اشاره به‌ پیش بینی بارش برف در استان اظهار کرد: ستاد بحران لاهیجان از چندی پیش جلسات متعددی به این منظور برگزار کرده است و با توجه به اعلام هواشناسی جلساتی نیز اخیراً در این زمینه تشکیل شد.

    وی با بیان اینکه تمام مباحث موردنیاز در زمان بارش برف و ایجاد بحران شامل خدمات لجستیکی، نیروی انسانی و… مورد بررسی قرار گرفت افزود: همه دستگاه‌های امدادی و اجرایی باید در زمان بحران به‌صورت حلقه واحد با یکدیگر همکاری و همیاری کنند.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و امدادی در لاهیجان در حالت آماده‌باش قرار دارند دستورات لازم به آنان ابلاغ‌شده است افزود: ماشین‌آلات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شهرداری‌ها از ساعات نخست بارش‌ها جهت بازگشایی مسیر وارد عمل می‌شوند تا مسیرهای اصلی تردد جاده‌ای باز باشد.

    جانبازی در خطاب به شهروندان و روستاییان خاطرنشان کرد: شهروندان و روستاییان در صورت ‌وقوع بارش برف و در پی آن مسدود شدن معابر شهری و روستایی ضمن همراهی با مسئولان، نسبت به برف‌روبی سقف اماکن مسکونی و تجاری و بازگشایی معابر اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.