جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تمام ابعاد مختلف را برای توسعه و رشد شهرستان در نظر گرفته‌‌ایم | همدلی، همراهی و “وحدت کلمه” را سرلوحه امور قرار دهیم
    15 بهمن 1396 - 10:35
    شناسه : 117192
    0

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس جانبازی در مراسم جشن انقلاب روستای سطلسر از توابع بخش مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: خداوند در سوره فجر به طلوع سپیده‌دم، شب های 10گانه و به روشنی بعد از تاریکی شب قسم میخورد وقتی روشنایی بعد از تاریکی حاصل شود مصداق انقلاب […]

    پ
    پ

    جانبازی فرماندار لاهیجان - تمام ابعاد مختلف را برای توسعه و رشد شهرستان در نظر گرفته‌‌ایم | همدلی، همراهی و "وحدت کلمه" را سرلوحه امور قرار دهیم - امیر جانبازی

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، مهندس جانبازی در مراسم جشن انقلاب روستای سطلسر از توابع بخش مرکزی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: خداوند در سوره فجر به طلوع سپیده‌دم، شب های 10گانه و به روشنی بعد از تاریکی شب قسم میخورد وقتی روشنایی بعد از تاریکی حاصل شود مصداق انقلاب اسلامی و پیروزیست.

    وی افزود ایثارگری شهدا موجب ثبات انقلاب اسلامی شد و همواره شاهد جانفشانی عزیزانی هستیم که برای پیشبرد و اهداف انقلاب اسلامی تلاش میکنند‌.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان عنوان کرد: همه ما یک هدف را دنبال میکنیم و آن اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد و این زمانی میسر میشود که “وحدت کلمه” که از تاکیدات امام راحل بود را سرلوحه امور قرار دهیم. باید همدلی، همراهی و همیاری را مد نظر قرار دهیم تا به موفقیت دست یابیم.

    وی در ادامه افزود: تمام ابعاد عمرانی، اقتصادی، ورزشی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و… را برای توسعه و رشد شهرستان در نظر گرفته‌‌ایم و امید بر آن داریم با همدلی و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی لاهیجان را به جایگاه واقعیش برسانیم.

    مقام عالی دولت در شهرستان اضهار داشت: لاهیجان در دهه فجر پروژه‌های قابل قبولی را برای افتتاح دارد که اجرای این پروژه ها چند هدف را به دنبال خواهد داشت.

    وی گفت: باید تمامی امورات در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشد که چند سال قبل مقام معظم رهبری در ابلاغ فرمان 24 گانه همگی را موظف به اجرای آن خواندند که مولفه های مهم آن درون‌زا و برون‌گرا بوده است و بلافاصله همان زمان رئیس جمهور محترم با فوریت دستور تشکیل تعاونی‌های اقتصاد مقاومتی را صادر کردند که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در این مسیر به موفقیت هایی خوبی دست یافتیم.

    وی ادامه داد: در اقتصاد مقاومتی درون زا بودن برای استفاده از سرمایه‌های درونی کشور و برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن میباشد و برون گرا بودن به معنای ارتباط با کشورهای دیگر جهت اجرای این سیاست ها است.

    مهندس جانبازی افزود: تاکید و راهنمایی های معظم‌له بر برون گرا بودن، مسیر دولت مردان را در مذاکرات برجام هموار کرد و توانستیم موقعیت خاصی در منطقه و جهان بدست بیاوریم.

    وی در پایان با اشاره به مطالبات چایکاران عزیز عنوان کرد: دولت محترم از سهم خود مبالغی را که باید برای چایکاران پرداخت میکرد تسویه نموده است ولی عده‌ای کارخانه دار برای پرداخت مطالبات کوتاهی کرده اند. پیگیری و هماهنگی های لازم با ریاست محترم سازمان چای صورت گرفته تا سریعا اقدامات لازم نسبت به پرداخت مطالبات توسط سازمان مربوطه انجام گیرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.