جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نقش و جایگاه خبرنگار در متن و بطن معارف اسلامی بسیار مقدس است
    17 مرداد 1395 - 20:55
    شناسه : 11774
    0

    بمناسبت سالروز شهادت مجاهد عرصه خبر شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان با حضور امام جمعه املش و بریاست یونس محمودی فرماندار و درویش معاون فرماندار املش در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گردید. به گزارش «بامردم»،حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه شهرستان […]

    پ
    پ

    بمناسبت سالروز شهادت مجاهد عرصه خبر شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان با حضور امام جمعه املش و بریاست یونس محمودی فرماندار و درویش معاون فرماندار املش در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار گردید.

    photo_2016-08-12_20-46-02
    به گزارش «بامردم»،حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک ایام دهه کرامت ، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر تبریک گفت و افزود : خبرنگاران از دوره انقلاب و پس از آن در جنگ تحمیلی خصوصا در ایام سازندگی که دوره پرخبری بود بسیار تلاش کردند.روز خبرنگار آنقدر مهم است که شخص ریاست محترم جمهور ، استاندار وفرماندار به آن اهتمام دارند. خبر و قلم آنقدر مهم است است که در اسلام و معارف اسلامی و رأس آن قرآن کریم سوره ای با نام قلم داریم که این نشان از اهمیت و جایگاه قلم در اسلام دارد.
    در ادامه یونس محمودی فرماندار شهرستان املش ضمن تقدیر و تشکر از حضور امام جمعه محترم جهت شرکت در جلسه ، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفتند و افزودند : با توجه به سالروز شهادت مجاهد عرصه خبر شهید محمود صارمی که به روز خبرنگار اشتهار یافته است میتوان گفت : اساسا شهید محمود صارمی شهید عرصه قلم ، فکر و اندیشه است.صارمی و صارمی ها کوشیدند و جان پاکشان را تقدیم کردند تا ندای حقیقی اسلام ناب در قالب عنصر فرهنگی و مبانی حیات بخش اسلام درجهان طنین انداز شود.خبرنگار میکوشد تا با جلب و جذب اعتماد مردم با آگاهی بخشی صحیح برای خود سرمایه اجتماعی کسب نماید و به آن تحکیم ببخشد.زیرا اعتماد عمومی مردم به قلم و خبرنگار بزرگترین سرمایه اجتماعی اوست.
    نماینده عالی دولت در شهرستان املش گفت:نقش و جایگاه خبرنگار در متن و بطن معارف اسلامی بسیار مقدس است که آیه ( ن والقلم وما یسطرون ) دقیقا بهمین معنا اشاره دارداز این حیث خبرنگار میتواند هم مردم و هم دولت را به اهداف و آرمانهایش متصل کند.خبرنگاران علی رغم صعوبت و سختی کار بواسطه اهمیت و جایگاه قلم کارشان را شیرین می انگارند واگر این چنین نباشد هرگز نمیتوانند تمامی مشکلات را پشت سر نهاده و به رسالت خود ادامه دهند.
    یونس محمودی در ادامه ضمن گزارشی از عملکرد فرمانداری شهرستان در سال 95 افزود: دولت تدبیر و امید تلاش میکند با ایجاد وفاق و همدلی در راستای اهداف جامعه حرکت کند و در تعامل باخبرنگاران توانست امید و تدبیر وعقلانیت را به جامعه القا نماید. از جمله کارهای دولت تدبیر و امید در سه سال اخیر ایجاد وفاق و همدلی در بین اقشار جامعه ، ایجاد فضای آرامش و تعامل بین قوای سه گانه ، پرهیز از افراط و تفریط ، ایجاد بسترهای لازم جهت تثبیت نرخ ها ، جلوگیری از رکود وافزایش تورم ، افزایش صادرات غیر نفتی و … از مهمترین رویکردهای دولت در این سه سال میباشد.
    وی در ادامه یادآورشد:یکی دیگر از اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید واژه برجام است واژه ای که توانست ایران را در عرصه های جهانی از انزوا خارج گرداند و توطئه ایران هراسی و اسلام هراسی را خنثی نماید.همین اعضاء 1+5 که سر انجام در مقابل تیم قدرتمند دیپلماسی ما زانو زدند روزی میگفتند: که ایران توان انجام مذاکره را ندارد و در حال دفع الوقت است تا به اهداف خود برسد. نهایتا همه جهانیان دیدند که ایران طبق فتوای مصرح مقام معظم رهبری و شرع مقدس اسلام هرگز نیت ساخت سلاح های کشتار جمعی را نداشته ونخواهد داشت .
    محمودی در پایان مجددا از همه اصحاب رسانه خواست تا به دور از هر گونه یکجانبه نگری با حفظ تمام موازین به رسالت خطیر خود که همانا آگاهی بخشی به جامعه و استیفای حقوق مردم است ادامه دهند و ان شاالله در این راه همواره موفق باشید.
    در پایان مراسم به رسم یادبود به خبرنگاران لوح های تقدیر اهداء گردید.

    photo_2016-08-12_20-46-08 photo_2016-08-12_20-46-13

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.