جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  •  هیوندای موتور طرح اولیه خودرو سانتافه را منتشر کرد
    18 بهمن 1396 - 21:00
    شناسه : 117819
    0

    شرکت هیوندای موتور طرح اولیه ای از آینده خودرو نسل جدید سانتافه را نشان داد، ارائه یک طرح لوکس و قابل توجه بر اساس ترکیبی از قدرت، مجلل و بزرگ بودن، که نشان دهنده هویت جدید طراحی SUV هیوندای است. ​ نکته مهم در طراحی خارجی سانتافه جدید، بخش کاملاً مشخص و متمایز خودرو است […]

    پ
    پ

    شرکت هیوندای موتور طرح اولیه ای از آینده خودرو نسل جدید سانتافه را نشان داد، ارائه یک طرح لوکس و قابل توجه بر اساس ترکیبی از قدرت، مجلل و بزرگ بودن، که نشان دهنده هویت جدید طراحی SUV هیوندای است.

    Santa FE_Rendering Image 1.jpg

    نکته مهم در طراحی خارجی سانتافه جدید، بخش کاملاً مشخص و متمایز خودرو است که یک نمای بزرگ و یکپارچه را ایجاد کرده است. در صورتیکه چراغ های جلو به صورت مجزا از چراغ های DRL یا روشنایی در روز قرار گرفته است. این ترکیب یک ترکیب منحصر به فرد و آینده نگرانه است.

    تصویر نمایش داده شده از پهلوی خودرو نشان دهنده دینامیک بودن بالای خودرو است. خط سقف و خطوط طراحی سقف و کناری خودروکه از قسمت چراغ های جلو خودرو شروع می شود به قسمت انتهایی ختم می شود و یک طراحی هارمونیک را در طراحی ظاهری خودرو به وجود آورده است. بخش عقب خودرو کاملا حس پایداری و اعتماد به نفس را در بیننده با داشتن چراغ های عقب منحصر به فرد، لوله اگزوز دوتایی و سپر حجیم عقب ایجاد می کند.

    Santa Fe_Rendering Image 2.jpg

     آسان موتور

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.