جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کسانی که فکر می کنند با قلم های خود می توانند آبروی خادمان مردم را بریزند سخت در اشتباهند
    10 اسفند 1396 - 12:22
    شناسه : 120600
    0

    دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه مسکن مهر شهرستان لاهیجان که صبح امروز در روستای ایشکاء دهستان بازکیاگوراب، برگزار شد، تصریح کرد: ان شاء الله در طی ماه های آینده و نهایتاً تا پایان سال آینده آخرین واحدهای مسکن مهر را به بهره برداری مردم خواهیم رساند و […]

    پ
    پ

    دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه مسکن مهر شهرستان لاهیجان که صبح امروز در روستای ایشکاء دهستان بازکیاگوراب، برگزار شد، تصریح کرد: ان شاء الله در طی ماه های آینده و نهایتاً تا پایان سال آینده آخرین واحدهای مسکن مهر را به بهره برداری مردم خواهیم رساند و پرونده مسکن مهر در استان را خواهیم بست.

    از 3 طرح عمرانی در شهرستان لاهیجان با حضور استاندار گیلان 19 - کسانی که فکر می کنند با قلم های خود می توانند آبروی خادمان مردم را بریزند سخت در اشتباهند - استاندار گیلان

    دکتر سالاری با اشاره به اینکه پروژه مسکن مهر گیلان ویژگی هایی داشته که موجب افزایش هزینه ها و سختی کارهای آن شده است، گفت: وضعیت زمین و بالا بودن سطح آب از جمله مسائلی بوده که در هر مرحله از ساخت و اجرای این پروژه منجر به بروز معضلاتی شده است.

    استاندار گیلان به مشکل عدم وجود شبکه فاضلاب در پروژه مسکن مهر شهر رشت اشاره نمود و تصریح کرد: این مشکل نه تنها برای بهره برداران و ساکنین این واحدها معظلاتی را به وجود می آورد بلکه منجر به آلودگی مناطق پایین دستی که فاضلاب به آنها سرازیر می شود از جمله رودخانه ها شده و حتی اثرات آن متوجه تالاب انزلی که یک میراث ملی و بین المللی در استان ماست نیز می شود.

    وی با بیان اینکه مسیرهای دسترسی به پروژه های مسکن مهر جهت تسهیل امور ساکنان آن و جلوگیری از ایجاد گره های ترافیکی دارای اهمیت است، افزود: نیازمند تخصیص اعتبار در خصوص رفع مشکلات مربوط به فاضلاب این پروژه ها هستیم تا در سال های بعد مورد انتقاده بهره برداران قرار نگیریم.

    استاندار گیلان با اشاره به کمبود منابع مالی دولت در طی سال اخیر که مانع از اجرای برخی از برنامه های عمرانی برای استان و کشور شد، تصریح کرد: ما با یاری مردم به کسانی که می خواهند جلوی اجرای پروژه ها توسط دولت را بگیرند اجازه موفق شدن نخواهیم داد.

    استاندار گیلان با هشدار جدی به کسانی که فکر می کنند می توانند اشتباهات و بدنامی خود را با بردن آبروی کسانی بخرند، اصلاح کنند یا جبران نمایند، گفت: از مردم می خواهم قضاوت درست را بر عهده بگیرند، عده ای قلم در دستشان بوده و این قلم به ظاهر ممکن است قلم نافذی باشد، ولی حق ندارند به بهانه ای که صاحب قلم اند با آبروی دیگران بازی کنند.

    وی با بیان اینکه قلم مقدس بوده و خداوند در قرآن به آن سوگند خورده است، افزود: کسانی که فکر می کنند با قلم های خود می توانند آبروی خادمان مردم را بریزند سخت در اشتباهند و اگر به کارشان ادامه دهند خداوند متعال از کسانی که قصد دارند با بی آبرویی دیگران برای خود آبرو بخرند نخواهد گذشت.

    دکتر سالاری ادامه داد: در سال آینده به تفضیل و با مصداق در جمع کثیری از مردم گیلان مطرح خواهم نمود که چه افرادی می خواهند خطاهای خود را با لطمه زدن به آبروی خادمین مردم بپوشانند.

    وی با بیان اینکه از علما، روحانیون و انسان های مستقل و وارسته می خواهم در این حوزه ها که وظیفه اجتماعی همه ماست ورود نمایند، گفت: آیا این صحیح است که هر کسی بلند شود و هرجور دلش می خواهد تصمیم بگیرد و دیگران را بی آبرو کند؟ این طور می خواهند به استان و مردمشان کمک کنند؟ و زمینه کار کردن برای مردم را فراهم کنند؟ ما قرار است برای مردم کار کنیم نه این که به انتقام گیری کنیم، بی تقوایی پیشه گیریم و از مقام و قلم خود سوء استفاده کنیم.

    استاندار گیلان با تأکید بر اینکه اگر می خواهیم برای مردم کار کنیم همه باید با هم این وظیفه را به انجام برسانیم، گفت: هر کس در مسیر خدمت به مردم کارشکنی کند منجر به عدم موفقیت سایرین در طی این مسیر خواهد شد. و اینطور نیست که عده ای کار کنند و عده ای برای توقف کارها تلاش کنند. این چه نوع خدمت کردن است که عده ای فکر می کنند که با متوقف کردن جریان خدمت رسانی به مردم می توانند وظیفه خود را انجام دهند.

    وی به کسانی که قصد ایجاد خلل در مسیر خدمت رسانی مدیران و مسئولین به مردم استان را دارند هشدار داد و افزود: اگر روند کنونی توسط این افراد ادامه پیدا کند در اوایل سال آینده با مردم صریح سخن خواهم گفت و قضاوت را به مردم واگذار خواهم نمود تا خودشان به درستی خادمین خود را از کسانی که به فکر خدمت به آنها نبوده و تنها با قلم به دنبال عربده کشی هستند بشناسند.

    دکتر سالاری با تأکید بر اینکه دست خدا بالای همه دست هاست و هر که با آبروی مردم بازی کند خدا از آبرویش نمی گذرد، گفت: همه را دعوت می کنم که در مسیر صداقت، پاکی و راستی گام برداشته و برای مردم کار کنند، ما خدمتگذار و ارادتمند کسانی هستیم که بخواهند به مردم خدمت کنند و هر که خواست از قلم زور خود سوء استفاده کند شخصاً در مقابل او با پرداخت همه هزینه ها ایستادگی خواهم کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.