×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۳ ۱۵ ۱۴ ۳۹ ۰۸ - پلیس نیرویی مردمی و نهادی حیاتی برای جامعه است - با مردم

 مدیرکل مخابرات استان گیلان گفت: پلیس نیرویی مردمی و نهادی حیاتی برای جامعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در دیدار با مدیرکل مخابرات استان به همراه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فرماندهی انتظامی گیلان بابیان اینکه استفاده از ظرفیت اجتماعی همه دستگاه‌ها برای امنیت بخشی به جامعه ضرورت دارد، اظهار داشت: می‌توان با مشارکت همه دستگاه‌های مسئول اقدامات اجتماعی را به‌صورت زیربنایی پایه‌ریزی و مدیریت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به همکاری و تعامل پلیس و مخابرات استان برای فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی عمومی به شهروندان در تعطیلات نوروز، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی شکل‌گرفته میان پلیس و مخابرات، مسافران نوروزی به‌محض ورود به استان با پیامک‌های خوشامدگویی و همچنین نکات آموزشی و ضروری موردنیاز در طول سفر نوروزی مورد استقبال قرار می‌گیرند.

وی ارسال هشدارهای پلیسی و پیام‌های آموزش‌محور را یکی دیگر از برنامه‌های تعاملی نیروی انتظامی و مخابرات در تعطیلات نوروز دانست و اضافه کرد: این روند باید در طول سال نیز ادامه پیدا کند تا در سایه آگاهی، میزان ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش یابد.

سرهنگ خیرخواه ریشه‌یابی جرایم را یک مسئله بنیادی دانست و افزود: به کمک شناخت دقیق جامعه و پی بردن به مشکلات زیربنایی، می‌توان برای اصلاح آسیب‌های اجتماعی گام برداشت.

در ادامه این جلسه، مدیرکل مخابرات استان گیلان پلیس را یک نیروی مردمی و نهادی حیاتی برای کشور معرفی کرد و افزود: حضور کارکنان انتظامی استان در شب چهارشنبه آخر سال، بار دیگر گویای اهمیت فراوان نقش پلیس در تثبیت امنیت و آسایش شهروندان جامعه بود.

وی با اشاره به اینکه مخابرات و پلیس می‌توانند در زمینه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی مکمل یکدیگر باشند، بیان داشت: اطلاع‌رسانی مقررات و همچنین شیوه‌های صحیح و اصولی قانون پذیری با همکاری نزدیک پلیس و مخابرات می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش جرایم و تخلفات داشته باشد.

مهندس آمویی، نقش پلیس را در برقراری امنیت جامعه در ایام نوروز حیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: مخابرات برای افزایش آگاهی شهروندان و مسافران نوروزی در کنار پلیس فعالیت خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.