×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر

کاظمی شهردار لاهیجان 1 - پیاده راه فرهنگی در محله میدان لاهیجان احداث می شود - آلبوم موسیقی احسان خواجه امیری به نام سی سالگی

شهردار لاهیجان از احداث پیاده راه فرهنگی محله میدان لاهیجان از میدان وحدت تا میدان انقلاب خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و اموربین الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار افزود: در این طرح به منظور سهولت در رفت و آمد خودروها تنها یک طرف این خیابان به پیاده راه تبدیل می شود و سوی دیگر آن با ایجاد فضایی زیبا هویت تاریخی محله میدان بازسازی می شود.
وی اضافه کرد: هدف بازآفرینی شهری توجه به هویت ارزشمند شهر و احیای بافت تاریخی در راستای پیوست های فرهنگی است.
وی با بیان اینکه برای بازآفرینی شهر لاهیجان تعداد 14 پروژه پیشنهاد شده است، گفت: نگاه ما زنده سازی هویت تاریخی لاهیجان است زیرا این شهر فضاهای گردشگری زیادی دارد.
کاظمی با بیان اینکه محلات قدیمی لاهیجان گل آرایی می شود، افزود: شهری می تواند در زمینه اقتصادی و پایدار موفق شود که حرفی برای گفتن داشته باشد.
سرپرست فرمانداری لاهیجان با بیان اینکه جلسات ستاد بازآفرینی شهری یکی از جلساتی مهم است که نقش موثری در زیبا سازی و گردشگری ایفا می کند، گفت: آثار تاریخی هر شهری هویت تاریخی آن شهر را نمایان می کند و اگر هویت لاهیجان را نشان دهیم حضور مسافر در لاهیجان بیشتر خواهد شد.
امیر جانبازی افزود: همه دستگاهها موظف هستند برای تحقق این طرح کمک کنند تا شهری زیبا را به مردم ایران نشان دهیم.
وی با اشاره به افتتاح طرح شب های روشن با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهار شهر رشت، لاهیجان، انزلی و آستارا اضافه کرد:این طرح در لاهیجان هم اجرایی می شود و در مناطقی از شهر قرار است تا صبح فعالیت های اقتصادی و هنری انجام شود که در بحث اشتغال نیز کمک خواهد کرد.

ستاد بازآفرینی شهری لاهیجان - پیاده راه فرهنگی در محله میدان لاهیجان احداث می شود - آلبوم موسیقی احسان خواجه امیری به نام سی سالگی

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.