شنبه, 31 شهریور 1403 Saturday, 21 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
کسب رتبه برتر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان
11 اردیبهشت 1397 ساعت: 2:47
شناسه : 126396
3

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، موفق به کسب رتبه برتر سطح یک در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396 شد.

پ
پ

فرزاد توکلی - کسب رتبه برتر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان - ارتباطات گیلان

در راستای اجرای ماده ششم قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، مصوب مجلس شورای اسلامی، باهدف حفظ و استیفای حقوق مصرف‌کنندگان و افزایش نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، موفق به کسب رتبه برتر سطح یک در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396 شد.

در متن پیام تقدیر دکتر سالاری استاندار محترم گیلان:

جناب آقای توکلی

مدیرکل محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

با سلام

نظر به همت والای جنابعالی در اجرای ماده 6 قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، باهدف حفظ و استیفای حقوق مصرف‌کنندگان و افزایش نقش تشکل‌های مردم‌نهاد در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی و کسب رتبه برتر سطح یک در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396، بر خود لازم می‌دانم از تلاش‌های بی‌وقفه شما تقدیر و تشکر نمایم.

امید است در پرتو عنایت حق‌تعالی و عمل به رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب، در پیشبرد سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف گیلان موفق و مؤید باشید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.