ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی ادارات
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۸ شهریور - ۱۳۹۷  
false
false

مرتضی عالم:

نقش روابط عمومی ادارات در کارآمدی سازمان، شفافیت و سلامت اداری، حفظ و توسعه ارتباطات انسانی، بسیار تأثیرگذار است.

روابط عمومی، رویکردی انسانی برای شناسایی، انتخاب، ایجاد و  تقویت و حفظ روابطی سازگار، ماندگار، سازنده با مخاطبان گوناگون به‌ویژه مشتریان مهم و کلیدی بر اساس دستاوردهای بیشتر و بهتر است.

امروزه برای حرکت در مسیر روابط عمومی کارآمد باید هم‌زمان به نگرش ارتباطی، مهارت ارتباط سازمانی و سواد رسانه‌ای توجه کرد. همچنین هم‌زمان باید به نقش‌های ارتباطی، اطلاعاتی و تصمیم‌گیری روابط عمومی توجه مبذول داشت‌.

روابط عمومی کارآمد نیازمند ارتقای دانش روابط عمومی، اعتمادسازی اخلاق حرفه‌ای، تولید محتوای تأثیرگذار و رفع چالش‌های ساختاری ادارات، آموزشی، نیروی متخصص حرفه‌ای و رفع چالش فرهنگی است.

ناآشنایی برخی مدیران با حرفه روابط عمومی، مطالبه گر نبودن مسئولان و کارشناسان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مسلح نبودن صاحبان این حرفه به علم روز از دیگر چالش‌هاست.

روابط عمومی، آن دارایی نامشهود سازمان است که بایستی در جهت رضایت آفرینی، ارزش‌آفرینی، حرکت آفرینی، تیم آفرینی، بینش آفرینی و شوق‌آفرینی حرکت کند.

و در پایان به قول استادی: روابط عمومی، دیدن نادیده‌ها و شنیدن ناشنیده‌هاست، مدیریت کلمات و احساسات است که وظیفه خطیری چون مسئولیت اجتماعی بر عهده دارد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.


true