جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ترامپ از برجام خارج شد چون آن را به ضرر آمریکا می‌دید/ برخی جریان‌ها برای پر کردن جیب خود به بهانه تحریم‌ها خوشحالند
    15 خرداد 1397 - 16:43
    شناسه : 129107
    0

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: من می دانم جریاناتی از اینکه بخواهند به بهانه دور زدن تحریم ها جیب خود را پر کنند، بسیار خوشحال هستند و من نگرانم افرادی دوباره در اختلاس های کذایی نفتی پیدا شوند.

    پ
    پ

    جریان‌ها برای پر کردن جیب خود به بهانه تحریم‌ها خوشحالند - ترامپ از برجام خارج شد چون آن را به ضرر آمریکا می‌دید/ برخی جریان‌ها برای پر کردن جیب خود به بهانه تحریم‌ها خوشحالند -

    حجت الاسلام «مجید انصاری»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مراسم پنجمین سالگرد درگذشت آیت‌الله طاهری که در مسجد اعظم اصفهان برگزار شد، گفت: ۱۸ ماه عده ای شبانه روز تیم مذاکره کننده هسته ای را تحت فشار قرار دادند که چرا مذاکره می‌کنید ولی بالاخره برجام انجام شد و فواید بسیاری داشت.

    وی گفت: دلیل فایده دار بودن برجام آن است که ترامپ از آن خارج شد چون آن را به ضرر آمریکا می‌دید و گمان می کردند کلاه سرشان رفته است، البته منطق حقوقی ایران کلاه گذاری نبود.

    این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: برجام پیروز شد چون ۵ سال از آن خوابی که دولت‌های استعمارگر برای ما دیده بودند گذشت و آنها نتوانستند کاری کنند. امروز حداقل این است که دنیا با ما است، آژانس انرژی اتمی و اروپا با ایران است. حداقل در زمینه سیاسی پیشرفت کرده ایم. در شرایط کنونی همه باید پشت سر دولت باشیم و از ایران دفاع کنیم.

    انصاری بیان کرد: هم اکنون در کشور بحران آب و محیط زیست داریم. باید نشست فکر کرد و محدوده مالی برای آنها تعیین کرد. باید زیر بازوی کشاورز و صنعتگر را گرفت. باید برای انتقال آب از هرجایی که آب هست کمک کنیم. نباید بگزاریم در چنین شرایطی دشمن فرصت نفوذ پیدا کند.

    وی در پایان گفت: برغم توصیه های رهبرمعظم انقلاب در این شرایط که همه باید پشت سر دولت و ملت باشیم برخی گناه را به گردن دیگری می اندازند. البته من می دانم جریاناتی از اینکه بخواهند به بهانه دور زدن تحریم ها جیب خود را پر کنند، بسیار خوشحال هستند و من نگرانم افرادی دوباره در اختلاس های کذایی نفتی پیدا شوند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.