×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

سراوان - کارمند گمرک به نماینده توهین کرد/ وزیر اقتصاد از نماینده سراوان عذرخواهی کرد - نماینده سراوان

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، در تشریح علل برگزاری نشست غیرعلنی امروز (سه شنبه) پارلمان، گفت: نمایندگان اعتراضاتی نسبت به انتشار کلیپی از توهین به آقای محمدباسط درازهی نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی داشتند که در نشست غیرعلنی امروز مجلس با حضور وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تهران ادامه داد: این کلیپ که بخش هایی از آن تقطیع شده بود بیانگر توهین یکی از کارمندان گمرک ایران به نماینده سراوان بود؛ براساس گزارشی که از سوی نماینده سراوان ارائه شد وی بیش از ۴۵ دقیقه پشت درب گمرک ایران معطل مانده و مانع از ورود وی شده بودند بنابراین قرار شد آقای پزشکیان و وزیر اقتصاد این موضوع را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهند.

نعمتی تصریح کرد: بی تردید باید فارغ از فضاسازی هایی که وجود دارد با این موضوع به صورت منطقی و عالمانه برخورد شود و با افرادی که در این مورد تخطی کرده اند به صورت مناسب برخورد شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: وزیر اقتصاد در صحن صحبت کوتاهی در این مورد داشت و از سوی خود در این مورد عذرخواهی کرد و قرار شد این موضوع را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: در نهایت قرار بر این شد که امروز این موضوع توسط آقای مسعود پزشکیان و وزیر اقتصاد بررسی شده و تا فردا نتیجه آن به مجلس اعلام شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.