جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عزاداری هیات سوگواری فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان
    24 مهر 1395 - 13:37
    شناسه : 21714
    0

     در سیزدهمین روز از ماه محرم هیئت حضرت اباالفضل العباس فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان با حضور در سطح شهر به سوگواری سرور و سالار شهیدان پرداختند. به گزارش «بامردم»، در سیزدهمین روز از ماه محرم هیئت حضرت اباالفضل العباس فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان با تشکیل دسته‌ عزاداری به سوگواری سرور و سالار شهیدان پرداخته و مسیر […]

    پ
    پ

     در سیزدهمین روز از ماه محرم هیئت حضرت اباالفضل العباس فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان با حضور در سطح شهر به سوگواری سرور و سالار شهیدان پرداختند.

    به گزارش «بامردم»، در سیزدهمین روز از ماه محرم هیئت حضرت اباالفضل العباس فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان با تشکیل دسته‌ عزاداری به سوگواری سرور و سالار شهیدان پرداخته و مسیر میدان انتظام (ستاد فرماندهی انتظامی) تا آرامگاه شهدای گمنام واقع در حاشیه استخر را سینه‌زنان طی کردند که تصاویر آن در ادامه قابل مشاهده است.

    شایان ذکر است در این دسته عزاداری، جهانگیری معاون عمرانی فرمانداری، حاجی پور بخشدار بخش مرکزی و برخی از مسئولین شهرستان لاهیجان حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.