شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رد رشوه 5 میلیونی توسط پلیس لنگرود
    07 آبان 1395 - 13:15
    شناسه : 22542
    0

    ماموران انتظامی شهرستان لنگرود دست رد بر رشوه 5 میلیون ریالی قاچاقچی موادمخدر زدند. به گزارش «بامردم»، سرهنگ وهاب محسن نژاد در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان لنگرود با پیگیری گزارشات مردمی از تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان اطمینان حاصل کرده و دستگیری وی را در دستورکار خود […]

    پ
    پ

    %d8%b1%d8%af-%d8%b1%d8%b4%d9%88%d9%87

    ماموران انتظامی شهرستان لنگرود دست رد بر رشوه 5 میلیون ریالی قاچاقچی موادمخدر زدند.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ وهاب محسن نژاد در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان لنگرود با پیگیری گزارشات مردمی از تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در این شهرستان اطمینان حاصل کرده و دستگیری وی را در دستورکار خود قرار دادند.

    رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: ماموران انتظامی در بازرسی بدنی از متهم مقداری موادمخدر هروئین، تریاک و حشیش و 3 عدد پایپ کشف کرده و وی را دستگیر کردند.
    وی بیان داشت: سرگرد احسان اله عباسی که سراکیپی گشت پلیس را برعهده داشت، با رشوه 5 میلیون ریالی متهمان جهت رهایی از بزه انتسابی مواجه شده و ضمن رد رشوه، مراتب را در حضور همکاران خود صورتجلسه کرد.
    سرهنگ محسن نژاد در پایان با بیان اینکه متهم با صورتجلسه رد رشوه و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد، از مردم خواست هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر خود از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی با سامانه 197 نظارت همگانی پلیس در میان بگذارند.


    منبع: باشگاه/انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.