جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 8 استان کشور گرفتار در سیل و کولاک
    13 فروردین 1395 - 11:34
    شناسه : 2513
    1

    سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به هفت استان گرفتار در برف و سه استان گرفتار در سیل خبر داد که با توجه به مشترک بودن استان‌های گیلان و مازندران بارش برق و سیل‌زدگی در مجموع هشت استان کشور متاثر از این دو پدیده طبیعی هستند. با مردم : مصطفی مرتضوی […]

    پ
    پ

    635951030424219154

    سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به هفت استان گرفتار در برف و سه استان گرفتار در سیل خبر داد که با توجه به مشترک بودن استان‌های گیلان و مازندران بارش برق و سیل‌زدگی در مجموع هشت استان کشور متاثر از این دو پدیده طبیعی هستند.

    با مردم : مصطفی مرتضوی بر اساس گزارش عملیات امدادرسانی در برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته  گفت: تا ساعت 9:40 دقیقه امروز، 13 فروردین، این عملیت در هفت استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اردبیل، قزوین، گیلان، گلستان، لرستان و مازندران انجام شده است.

    وی با بیان اینکه در شش محور عملیات امدادرسانی طی 24 ساعت گذشته انجام شده است، اظهار کرد: در این بازه زمانی به 240 نفر امدارسانی شد و به 90 نفر اسکان اضطراری داده شد. 23 رهاسازی خودرو از برف نیز در این مدت انجام شد.

    وی همچنین از عملیات امدادرسانی در گردو غبار در یکی از شهرستان‌های هرمزگان در روز طبیعت خبر داد و گفت: به 210 نفر اهالی این شهرستان که در گرد و غبار گرفتار شده بودند، امدادرسانی شده و در یک ورزشگاه اسکان داده شدند.

    مرتضوی از عملیات رفع سیل و آبگرفتگی طی ٢۴ ساعت گذشته در سه استان آذربایجان غربی، گیلان و مازندران خبر داد و ادامه داد: 2 روستا در سیلاب گرفتار شده بودند که به 12 نفر امدادرسانی شد و 3 نفر به محل امن انتقال داده شدند. امدادرسانی در شهر سیاهکل ادامه دارد.

    سخنگوی امداد و نجات هلال احمر کشور در پایان از مسمومیت جمعی با گاز منواکسید کربن در یکی از روستاهای استان قزوین خبر داد و افزود: ساعت 4 بامداد، در روستای شهید آباد شهرستان آوج گاز گرفتگی اعلام شد. در این حادثه 18 نفر دچار مسمومیت بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن شده بودند که 14 نفر توسط اورژانس و 4 نفر توسط هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شدند.

    آنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.