سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41508 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کدام آموزشگاه زبان کلاس خصوصی دارد؟
    28 فروردین 1403 - 17:03
    شناسه : 278226
    1

    موسسه زبان دهخدا، یکی از آموزشگاه های با سابقه و معتبر زبان می باشد که دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش است و به آموزش زبان های مختلف به صورت حضوری و آنلاین می پردازد.

    پ
    پ

    یادگیری زبان به صورت خصوصی از سریع ترین راه های یادگیری زبان است که برای زبان آموزانی که می خواهند به سرعت زبان را یاد بگیرند مفید است. کلاس های خصوصی زبان در بیشتر آموزشگاه ها به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود که زبان آموزان می توانند بنابر شرایط خود در این کلاس ها شرکت کنند. در اینجا ما می خواهیم آموزشگاه هایی که کلاس خصوصی زبان برگزار می کنند را برای شما بیان کنیم.

    ۱. آموزشگاه زبان دهخدا

    موسسه زبان دهخدا، یکی از آموزشگاه های با سابقه و معتبر زبان می باشد که دارای مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش است و به آموزش زبان های مختلف به صورت حضوری و آنلاین می پردازد.

    کلاس های موسسه به صورت خصوصی و گروهی برگزار می شود و از ویژگی های برجسته آن برگزاری کلاس های خصوصی به صورت آنلاین و حضوری است. در موسسه دهخدا کلاس های خصوصی زبان آنلاین در پلتفرم اختصاصی موسسه برگزار می شوند و کلاس های خصوصی حضوری نیز هم در موسسه و هم با اعزام استاد به محل زندگی و کار برگزار می شود.

    کلاس های خصوصی زبان این موسسه توسط اساتید مجرب و با تجربه برگزار می شود. این موسسه با برگزاری کلاس های خصوصی زبان به شما کمک می کند تا برای آزمون های بین المللی و مصاحبه سفارت آماده شوید و بالاترین نمره را از آزمون ها دریافت کنید.

    ۲. آموزشگاه زبان سفیر

    موسسه زبان سفیر نخستین ارائه دهنده سیستم آموزش ترکیبی هایبرید شامل آموزش حضوری به ‌همراه آموزش آنلاین است. دوره های خصوصی زبان‌ این آموزشگاه به دو صورت حضوری و آنلاین است که برای تمامی سطوح و برای تمامی سنین برگزار می شود.

    کلاس های خصوصی آنلاین زبان آموزشگاه سفیر در سامانه LMS سفیر و توسط اساتید باتجربه و تحصیل کرده برگزار می شود. شما می توانید با گذراندن دوره های خصوصی زبان در آموزشگاه سفیر پس از پایان دوره با کسب نمره قبولی مدرک فارغ‌التحصیلی معتبر سفیر را دریافت کنید.

    ۳. موسسه زبان ایران اروپا

    موسسه زبان ایران اروپا با ارائه دوره ‌های آموزشی زبان انگلیسی و با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی برای امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به زبان آموزان کمک می کند تا به یادگیری زبان بپردازند.

    کلاس های آموزشی این موسسه به صورت حضوری و گروهی برگزار می شود. کلاس های خصوصی زبان آنلاین موسسه زبان ایران اروپا در پلتفرم مخصوص آموزشگاه برگزار می شود تا زبان آموزان به راحتی بتوانند در کلاس ها شرکت کنند.

    ۴. آموزشگاه زبان ایرانمهر

    کلاس های آموزشی در این موسسه به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و دارای دوره های آموزشی برای تمامی سنین و تمامی سطوح یادگیری زبان است.

    کلاس های خصوصی زبان آنلاین در موسسه ایرانمهر در پلتفرم مخصوص موسسه برگزار می شود. در آموزشگاه ایرانمهر کلاس های خصوصی زبان براساس اصول کاربردی و مکالمه محور ارائه می شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.