یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 8 رشته بدون کنکور برای اپلای گرفتن!
    05 فروردین 1403 - 20:10
    شناسه : 276771
    1

    شاید برای ما این سؤال بوجود آمده باشد که آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور برای مهاجرت تحصیلی وجود دارد؟ بسیاری از داوطلبان ترجیح می‌دهند تا در رشته های بدون کنکور و اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنند. خوشبختانه در برخی کشورهای خارجی، امکان پذیرش بدون کنکور در مقاطع تحصیلی وجود دارد.

    پ
    پ

    شاید برای ما این سؤال بوجود آمده باشد که آیا امکان تحصیل در رشته های بدون کنکور برای مهاجرت تحصیلی وجود دارد؟ بسیاری از داوطلبان ترجیح می‌دهند تا در رشته های بدون کنکور و اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنند. خوشبختانه در برخی کشورهای خارجی، امکان پذیرش بدون کنکور در مقاطع تحصیلی وجود دارد.

    بعد از اتمام مراحل تحصیلی، بسیاری از افراد می‌توانند جای شرکت در آزمون‌های ورودی کارشناسی ارشد یا دکتری در ایران، برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر مهاجرت کنند، اما شرایط تحصیل بدون آزمون در کشورهای مورد نظر بستگی به رشته تحصیلی و نیازهای آن کشور دارد.

    8 رشته بدون کنکور

    مزایای تحصیل در رشته های بدون کنکور برای اپلای تحصیلی

    افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی در بهترین رشته های ارائه شده در دانشگاه‌های معتبر را دارند، از مزایای بسیار برخوردار هستند که در ادامه به چند نمونه از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

    عدم نیاز به شرکت در کنکور: شرکت در آزمون رشته های دانشگاه سراسری یا رشته های دانشگاه پیام نور ممکن است استرس و هزینه‌ بالایی به داوطلبان تحمیل کند. با انتخاب رشته های بدون کنکور، نیازی به شرکت در این آزمون‌ها نیست و فرآیند پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و شرایط شخصی انجام می‌شود.

    امکان تحصیل در دانشگاه‌های معتبر و تضمین آینده شغلی: فارغ‌التحصیلان رشته های بدون کنکور می‌توانند برای ادامه تحصیل به دانشگاه‌های معتبر خارجی مهاجرت کرده و مدرک معتبری را کسب کنند. این مدارک معتبر، در آینده شغلی شما نقش بسیار مهمی خواهند داشت و راه را برای ورود به بازار کار برای شما باز خواهند کرد.

    عدم نیاز به آزادسازی مدرک: فارغ‌التحصیلان رشته های بدون کنکور از دانشگاه‌هایی مانند آزاد یا دانشگاه‌های غیرانتفاعی، نیازی به آزادسازی مدرک ندارند.

    یا رشته های دانشگاه پیام نور

    بهترین رشته های بدون آزمون برای مهاجرت تحصیلی

    اگر قصد اپلای تحصیلی دارید، قبل از هر چیز باید در ارتباط با رشته های ارائه شده در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا اطلاع یابید. در ادامه به بهترین رشته های بدون کنکور برای مهاجرت تحصیلی اشاره کرده‌ایم.

    اپلای در رشته های فنی مهندسی

    رشته های مثل مهندسی برق، کامپیوتر، عمران، مکانیک، معدن، معماری و شیمی که اخذ مدرک در این زمینه‌ها می‌تواند در تحصیلات پسادکترا و همچنین در کشورهای پیشرفته مزیت ایجاد کند.

    تحصیل در رشته های فنی مهندسی بدون کنکور در خارج از کشور، فرصتی عالی برای دانشجویانی است که به دنبال یک مسیر تحصیلی متفاوت و فراگیر هستند. بهترین کشورها جهت تحصیل در این رشته ها، دانشگاه‌های اروپایی، کانادا و آمریکا هستند. کشورهایی چون ترکیه، استرالیا و قبرس هم می‌توانند گزینه مناسبی برای اپلای تحصیلی باشند.

    رشته های کامپیوتر وعلوم کامپیوتر

    رشته های کامپیوتر و علوم کامپیوتر از جمله پرطرفدارترین و پرتقاضاترین رشته های تحصیلی در دنیا هستند. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ظهور فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی و رباتیک، توجه به این حوزه‌ها افزایش یافته و نیاز به متخصصان ماهر در زمینه فناوری اطلاعات بیشتر شده است.

    زیرشاخه‌هایی که در حوزه علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات وجود دارند شامل برنامه‌نویسی، طراحی نرم‌افزار، فناوری اطلاعات، شبکه‌های رایانه‌ای، مدیریت فناوری، مدیریت سامانه‌های اطلاعات و تجارت الکترونیک هستند.

    دانشگاه‌های معتبر در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، استرالیا و قبرس شمالی از جمله بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید در آنها به تحصیل مشغول شوید.

    رشته های مرتبط با علوم انسانی و جامعه شناسی

    رشته های علوم انسانی از جمله جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم اقتصادی و زیرشاخه‌های مربوطه، جایگاه ویژه‌ای در فضای آکادمیک دارند و شما می‌توانید در هنگام انتخاب رشته بدون کنکور برای زیر شاخه‌های روان‌شناسی تجارت، مددکاری اجتماعی، روان‌شناسی تحقیقات، بانکداری، جامعه‌شناسی و مشاغل تحقیقی تقاضا دهید.

    دانشجویانی که به دنبال تحصیل در این زمینه‌ها هستند، می‌توانند کشورهای متعددی را برای ادامه تحصیل خود در نظر بگیرند از جمله امریکا، قبرس شمالی، انگلستان، کانادا و دیگر کشورهایی که دانشگاه‌های معتبر و برنامه‌های آموزشی متنوع در حوزه علوم انسانی ارائه می‌دهند.

    بهترین رشته های بدون آزمون برای مهاجرت تحصیلی

    رشته حسابداری بهترین رشته برای اپلای تحصیلی

    رشته های حسابداری که یکی از رشته های پرطرفدار برای تحصیل در دانشگاه‌های خارجی است. در اروپا و آمریکا، دانشگاه‌های معتبری وجود دارند که به صورت بدون آزمون دانشجویان را پذیرش می‌دهند.

    این دانشگاه‌ها با ارائه برنامه‌های تحصیلی ویژه در حوزه حسابداری، به دانشجویان فرصت می‌دهند تا بدون نیاز به آزمون‌های ورودی، به دوره‌های تخصصی مرتبط با این رشته در سطح کارشناسی و فوق لیسانس دست یابند.

    اپلای تحصیلی برای رشته های حوزه مدیریت

    رشته های حوزه مدیریت مانند مدیریت صنعتی، بازرگانی، مدیریت کسب و کار دارای متقاضیان زیادی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر می‌باشند.

    تحصیل در رشته های مدیریتی بدون کنکور در دانشگاه‌های معتبر اروپا و آمریکا فرصتی برای دانشجویان فراهم کرده است تا به یکی از پرطرفدارترین رشته های مدیریت و کسب‌وکار جهان ملحق شوند.

    در این دانشگاه‌ها، دانشجویان بدون نیاز به آزمون‌های ورودی می‌توانند به برنامه‌های تحصیلی مرتبط با مدیریت در سطح کارشناسی و فوق لیسانس دست یابند. دانشگاه‌های معتبر اروپایی مثل انگلستان، آلمان، هلند و دانشگاه‌های آمریکایی مانند ایالات متحده آمریکا و کانادا از جمله دانشگاه‌هایی هستند که به صورت بدون آزمون دانشجویان را پذیرش می‌دهند.

    این دانشگاه‌ها با ارائه برنامه‌های آموزشی با کیفیت، تجهیزات آموزشی پیشرفته و اساتید مجرب، امکان فراهم کرده‌اند تا دانشجویان به مهارت‌ها و دانش لازم برای ورود به صنعت مدیریت و کسب‌ و کار دست یابند.

    رشته زبان از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت تحصیلی

    تسلط بر رشته های زبان‌های مختلف مانند فرانسه، روسی و … می‌تواند در تحصیلات دانشگاهی و کاری بسیار مفید باشد. دانشگاه‌های معتبری از جمله دانشگاه‌های فرانسه مثل دانشگاه پاریس، دانشگاه هلندی‌های مانند دانشگاه آمستردام و دانشگاه‌های آمریکایی از جمله دانشگاه‌هایی هستند که به صورت بدون آزمون دانشجویان را پذیرش می‌کنند.

    این دانشگاه‌ها با ارائه برنامه‌های آموزشی با کیفیت، این امکان فراهم کرده‌اند تا دانشجویان به مهارت‌ها و دانش لازم برای یادگیری زبان مورد نظر و فرهنگ مرتبط با آن دست یابند و به عنوان کارشناس زبان یا مترجم در بازار کار موفق عمل کنند.

    اپلای تحصیلی در رشته های حوزه پزشکی بدون آزمون

    رشته های پزشکی، پرستاری و بهداشت که هر ساله متقاضیان بسیار زیادی دارند، گزینه بسیار مناسبی برای اپلای تحصیلی می‌باشند و در ایران افرادی که در مایل به ادامه تحصیل رشته های دانشگاه آزاد و سراسری نیستند، برای معتبرترین رشته ها از جمله پزشکی اقدام می‌کنند.

    رشته های حوزه پزشکی، به دلیل ارزش بالایی که در جامعه دارند و نیاز مداوم به نیروهای متخصص در این زمینه، از جمله پردرآمدترین رشته های تحصیلی هستند. پزشکان، دندانپزشکان و پرستاران از حقوق بالایی برخوردارند.

    علاوه بر این، با پیشرفت تکنولوژی و علوم پزشکی، فرصت‌های شغلی در این حوزه رو به افزایش است و این امر موجب جذابیت بیشتری برای تحصیل در رشته های پزشکی می‌شود.

    برای تحصیل در رشته های پزشکی، کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا و قبرس شمالی به عنوان گزینه‌های برتر مطرح هستند که دانشجویان می‌توانند به آن‌ها مهاجرت داشته و در تحصیلات خود را ادامه دهند.

    اپلای برای رشته های مرتبط با حقوق

    فارغ‌التحصیلان رشته های حقوق، حقوق بین‌الملل، جزا و جرم‌شناسی، حقوق تجارت، تجارت بین‌الملل، حقوق کسب و کار، حقوق کیفری، و حقوق اساسی می‌توانند در کشورهای مختلف دنیا به صورت بدون آزمون ادامه تحصیل دهند. با ظهور مسائلی مانند کلاهبرداری‌های اینترنتی، جرائم سایبری و تجارت‌های آنلاین، نیاز به حقوقدانان متخصص در این زمینه‌ها افزایش یافته است.

    بهترین دانشگاه‌های حقوق جهان اغلب در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، فرانسه، استرالیا و انگلستان قرار دارند. این کشورها دارای دانشگاه‌های معتبر و با امکانات عالی در زمینه آموزش حقوق هستند که به دانشجویان فرصتی برای یادگیری عمیق و تخصصی در این حوزه می‌دهند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.