سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید لوازم یدکی اچ سی کراس در سال 1403 از مشهد به سراسر ایران
    29 فروردین 1403 - 21:24
    شناسه : 278319
    0
    رپورتاژ آگهی؛

    اگر به دنبال خرید لوازم یدکی جلوبندی H30 Cross هستید و یا قصد خرید لوازم یدکی بدنه H30 Cross را دارید، تمامی قطعات را ما به صورت مستقیم از چین وارد کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار داده‌ ایم.

    پ
    پ

    خرید لوازم یدکی اصلی اچ سی کراس:

    خرید لوازم یدکی اصلی H30 Cross مهمترین دغدغه مالکان این خودرو است. همانگونه که عنوان کردیم، فروشنده‌ های غیر مجاز متاسفانه امروزه قطعات تقلبی و مشابه را با عنوان و قیمت قطعات اصل و شرکتی در اختیار خریداران قرار می‌ دهند. مهمترین نکته‌ ای که هنگام خرید لوازم یدکی اچ سی کراس باید در نظر بگیرید، بررسی اعتبار فروشنده است. با توجه به اینکه تشخیص اصل و مشابه بودن قطعه مورد نظر ممکن است برای شما مشکل باشد، تنها می‌ توانید به اعتبار فروشنده اعتماد کنید. ما در فروشگاه اکو یدک به عنوان بهترین فروشگاه لوازم یدکی خودروهای چینی در مشهد شرایطی فراهم کرده‌ ایم که با فروش قطعات یدکی اچ سی کراس در هر نقطه‌ ای از کشور بتوانید خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهید.

    اگر به دنبال خرید لوازم یدکی جلوبندی H30 Cross هستید و یا قصد خرید لوازم یدکی بدنه H30 Cross را دارید، تمامی قطعات را ما به صورت مستقیم از چین وارد کرده و با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار داده‌ ایم.

    خرید لوازم یدکی اچ سی کراس را با بهترین قیمت از آکو یدک مشهد انجام دهید.

    1. پرداخت امن اینترنتی
    2. ارسال سریع سفارشات
    3. ضمانت اصالت کالا
    4. قیمت مناسب
    5. گارانتی و خدمات پس از فروش

    خرید قطعات جلو بندی اچ سی کراس

    قیمت قطعات یدکی اچ سی کراس در مشهد + نکات قیمت قطعات:

    دلایل زیادی باعث نوسان و قیمت های با اختلاف زیاد در مورد لوازم یدکی اچ سی کراس وجود دارد:

    1. قطعه وارداتی باشد
    2. قطعه ساخت ایران باشد
    3. قطعه شرکتی باشد
    4. میزان عرضه و تقاضا
    5. فروشگاه پخش کننده لوازم یدکی اچ سی کراس
    6. نوسانات ارزی
    7. هزینه های باربری

    ما در مشهد به پخش و فروش عمده قطعات و لوازم یدکی اچ سی کراس پرداخته ایم و با خیالی راحت از نظر کیفیت و قیمت درخدمت مشتریان عزیز سراسر کشور خواهیم بود و به سریعترین روش ارسال کالای شمارا به دستتان میرسانیم.

    قیمت لوازم یدکی اچ سی کراس مشهد

    طراحی داخلی خودروی اچ سی کراس:

    دانگ‌فنگ H30 کراس از آن دسته خوردوهایی است که نه میتوان زیبا خطابش کرد و نه زشت؛ در واقع این ماشین بدلیل برخورداری از چراغ‌ها و کاپوت کشیده، اِلمان‌های اسپرت ظاهری و خطوط برجسته کار شده بر روی بدنه، جذابیت‌هایی دارد اما ناهماهنگی در برخی قسمت‌ها باعث شده که نتیجه کلی کار چندان ایده‌آل از آب در نیاید. مثلاً ضربه‌گیرهای پلاستیکی پیرامونی، به نسبت سایز بدنه ماشین بیش از حد بزرگ هستند و این مورد جدا از برهم زدن هارمونی کلی، باعث کوچک دیده شدن و فرورفتگی چرخ‌ها داخل اتاق شده است. همچنین طول نسبتاً زیاد ماشین با عرض آن تناسب چندانی ندارد و در آخر اینکه دیفیوزر نمایشی سپر عقب در نهایت بی‌دقتی ترسیم گشته. با این حال بدلیل کمبود رقیب قدر در این رده قیمتی، می‌توان با دید ارفاق به H30 کراس‌ نگاه کرد.

    قیمت قطعات یدکی اچ سی کراس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.