چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویژگی های بهترین مشاور کنکور
    30 فروردین 1403 - 13:45
    شناسه : 278353
    6

    انتخاب بهترین مشاور کنکور و استفاده از تجربه و مهارت ها و راه حل های یک مشاور تحصیلی خوب و با تجربه است.تو این مقاله به تفصیل ویژگی هایی که یک مشاور تحصیلی خوب باید داشته باشه توضیح میدیم.

    پ
    پ

    همانطور که از تغییرات اخیر کنکور اطلاع دارید قبول دانشگاه ها دیگر مثل سالیان اخیر منطبق بر فقط درصد های کنکور نیست بلکه از سال 1402 به بعد امتحانات نهایی بصورت قطعی تو نتایج قبولی دانشگاه ها با درصد های مختلف اعمال میشه.با توجه به این تغییرات یکی از موارد و فاکتور های مهمی که میتونه باعث موفقیت کنکوری های عزیز بشه انتخاب بهترین مشاور کنکور و استفاده از تجربه و مهارت ها و راه حل های یک مشاور تحصیلی خوب و با تجربه است.تو این مقاله به تفصیل ویژگی هایی که یک مشاور تحصیلی خوب باید داشته باشه توضیح میدیم.

    word image 278353 2 - ویژگی های بهترین مشاور کنکور - کنکور

    1-سابقه و رتبه برتر بودن

    اولین و مهم ترین نکته سابقه و رتبه برتر بودن مشاور کنکور هستش مشاوری که انتخاب میکنیم بهتره که رتبه برتر باشه چرا که رتبه برتر های کنکور این مسیر سخت و پر استرسو با موفقیت تونستن طی بکنن و تجربه خوبی از این مسیر و پستی و بلندی هاش دارن و سریع تر و راحت تر میتونن دانش اموزو به سمت هدفشون راهنمایی کنن.

    مورد بعدی تجربه و سابقه مشاور باید بررسی بشه اینکه در طی سالیان فعالیت مشاوره نتایج دانش اموزان مشاور به چه صورت بوده و صندلی چه دانشگاه هایی و دانش اموزان مشاور تونستن از آن خودشون کنن فاکتور و عامل مهمی تو انتخابمون باید باشه.

    2-وقت کافی و پیگیری

    مورد بعدی که باید بررسی بشه اینه که ببینیم مشاور کنکوری که انتخاب میکنیم وقت کافی داره برای بررسی و پیگیری یا خیر ؟بطور مثال باید بطور مرتب و پیوسته برنامه مطالعاتی روزانه ، تعداد تست ها ، نتایج ازمون ها ، روحیه و… بررسی و راهکار ارائه بشه بنابراین لازمه مشاوری بگیریم که وقت کافی برای این موارد و داشته باشه و بفکر موفقیت و پیشرفت ما باشه.علاوه بر این موارد باید انگیزه و روحیه دانش اموز بررسی و در هر مقطع زمانی راهکار های راهگشا ارائه بشه.

    3-راحت بودن با سبک برنامه ریزی

    یه مورد دیگه ای که تو انتخاب مشاور کنکور تجربی ،انسانی و ریاضی باید توجه کنیم سبک برنامه ریزیه باید برنامه های قبلی مشاور تحصیلی و بررسی کنیم و ببینیم با این سبک برنامه که میتونه به روش های مختلف حجمی ، حجمی زمانی ، زمانی و … باشه میتونیم بریم جلو یا با روحیه و نحوه مطالعه ما سازگار نیست.برنامه ریزی که توسط مشاور تحصیلی ارائه میشه باید تعادل مناسبی بین دروس مختلف بر اساس ضرایب و اهداف و درصد های دانش اموز و همینطور میزان تفریح و استراحت داشته باشه.

    4-آشنایی کافی با منابع و اساتید

    بهترین مشاور کنکور باید آشنایی قابل قبولی با منابع و کتاب های بازار و اساتید کلاس های آنلاین داشته باشه تا بتونه بر اساس سطح و هدف دانش اموز بهترین ترکیبو براش پیشنهاد و انتخاب کنه .رتبه برتر های سال های اخیر بواسطه بررسی انواع کتاب های بازار آشنایی خوبی با انواع منابع دارن.
    با وجود کلاس های آنلاین کنکوری که اخیرا تعدادشون زیاد شده و یه فرصت و مزیت برای کنکوری هاست باید مشاور کنکور آشنایی کافی با این کلاس ها داشته باشه و بهترین استاد و  کلاس رو با توجه به هدف دانش اموز بتونه پیشنهاد و انتخاب کنه .

    word image 278353 3 - ویژگی های بهترین مشاور کنکور - کنکور

    جمع بندی

    تو این مقاله بطور خلاصه ویژگی هایی که باعث میشه بتونیم بهترین مشاور کنکور و تشخیص بدیم و انتخاب بهتری داشته باشیم ارائه شده در نهایت اگه نیاز به مشاور رتبه برتر تک رقمی و دورقمی دارین میتونین سایت رتبه یکی هارو تو گوگل سرچ و بررسی کنین. تو وبسایت رتبه یکی ها هر مشاور تک رقمی و دورقمی کنکور که تو حوزه مشاوره کنکور فعالیت داره دارای یه صفحه اختصاصیه که میتونین تو این صفحه مصاحبه ها ، درصد ها ، نتایج  دانش اموزان ، ویدیوهای مفید و راه های ارتباطی مستقیم بررسی و بدون واسطه به مشاور وصل بشین.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.