شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41551 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
مصرف مرغ تاریخ گذشته در ۲ رستوران رشت
05 مرداد 1396 - 16:55
شناسه : 71247
1

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رشت از پلمپ دو واحد رستوران متخلف که مرغ تاریخ گذشته عرضه می کردند،خبرداد. به گزارش «بامردم»، دکتر شهیدی گفت:در بازدید های مشترکی که با اداره کل تعزیرات حکومتی، بازرسی اصناف، مرکز بهداشت، گردشگری و دامپزشکی انجام شد، چندین غذاخوری و هتل مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه دو واحد […]

پ
پ

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رشت از پلمپ دو واحد رستوران متخلف که مرغ تاریخ گذشته عرضه می کردند،خبرداد.

- مصرف مرغ تاریخ گذشته در ۲ رستوران رشت - lvy

به گزارش «بامردم»، دکتر شهیدی گفت:در بازدید های مشترکی که با اداره کل تعزیرات حکومتی، بازرسی اصناف، مرکز بهداشت، گردشگری و دامپزشکی انجام شد، چندین غذاخوری و هتل مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه دو واحد رستوران متخلف که گوشت و مرغ تاریخ گذشته عرضه می کرد، پلمپ شد.

وی افزود:نحوه تهیه فرآورده های خام دامی مورد نیاز در این مراکز و نگهداری آنها از موارد مورد بازدید این شبکه است که در صورت برخورد با موارد تخلف بهداشتی پرونده تخلفات به مراجع قضایی ارسال می شود.

شهیدی خاطر نشان کرد:بر این اساس دو واحد رستوران متخلف که گوشت و مرغ تاریخ گذشته عرضه می کرد با دستور مقامات قضایی پلمب شد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.