جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند
    12 مرداد 1396 - 19:03
    شناسه : 73583
    1

    محمدحسین قربانی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در جمع برگزیدگان این جشنواره و کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارند. رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در این مراسم اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه توجه […]

    پ
    پ

    محمدحسین قربانی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و در جمع برگزیدگان این جشنواره و کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان گفت: خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دارند.

    1 - خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند -

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان و نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در این مراسم اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه توجه ویژه ای به تحقیق و پژوهش شده است.
    وی نقش خانواده ها را در ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه موثر دانست و بیان کرد: باید فرهنگ کتابخوانی در همه طبقات جامعه رواج یابد. رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم سهمی در تولید علم دنیا داشته باشیم باید مطالعه را توسعه دهیم و نباید غرق فضای مجازی شویم.
    قربانی سهم ایران در تولید علم دنیا را 2 درصد دانست و گفت: این آمار قابل قبول است و با خودباوری جوانان گیلانی به دست آمده است.
    - خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند -
    دلخوش: بودجه فرهنگی کشور باید افزایش یابد
    در این مراسم همچنین کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و گفت: امیدواریم فرهنگ مطالعه در گیلان و کشور افزایش یابد.  وی با تاکید بر افزایش بودجه فرهنگی اظهار داشت: باید به دنبال افزایش سرانه مطالعه در کشور باشیم و بودجه فرهنگی و مطالعه باید همواره افزایش یابد.
    ضیایی - خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند -
    قدردانی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان از مجموعه کتابخانه های عمومی استان
    سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر هم افزایی و همدلی اظهار داشت: از اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان تشکر می کنم که فرصت شرکت در جشنواره را به کودکان و نوجوانان داد.
    اسفندیار ضیایی افزود: سال گذشته در 8 رشته کودکان و نوجوانان در سطح کشور شرکت کردند و گیلان نسبت به سال گذشته ده درصد رشد داشت.
    ضیائی با اشاره به توفیقات کانون گیلان در سطح کشور خاطرنشان کرد: سرود استان گیلان به عنوان سرود برگزیده رضوی در کشور انتخاب شد.

     

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “خانواده ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند”
    1. سلام، ممنون از اطلاع رسانی شما
      سامانه مسابقات آنلاین کتابخوانی campiran.ir هم یه سر بزنید، سازمان ها و شرکت های مختلف که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت می کنند در سامانه کمپ ایران مسابقه آنلاین کتابخوانی برگزار می کنند.
      تشکر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.