جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قابلیت جدید اینستاگرام در حالت دایرکت
    27 مرداد 1396 - 23:17
    شناسه : 78068
    0

    اینستاگرام با اضافه کردن امکاناتی مشابه اسنپ چت در حالت پیام های مستقیم (Direct Message) ، سعی در افزایش جذابیت این اپلیکیشن برای کاربران دارد. اساسی ترین فاکتور در اینستاگرام تصاویر هستند و چه امکانی بهتر از پاسخ دادن به یک عکس با عکسی دیگر. در آپدیت جدید اینستاگرام (نسخه ۱۰٫۳۴) برای هر دو سیستم […]

    پ
    پ

    اینستاگرام با اضافه کردن امکاناتی مشابه اسنپ چت در حالت پیام های مستقیم (Direct Message) ، سعی در افزایش جذابیت این اپلیکیشن برای کاربران دارد.

    - قابلیت جدید اینستاگرام در حالت دایرکت - اینستاگرام

    اساسی ترین فاکتور در اینستاگرام تصاویر هستند و چه امکانی بهتر از پاسخ دادن به یک عکس با عکسی دیگر. در آپدیت جدید اینستاگرام (نسخه ۱۰٫۳۴) برای هر دو سیستم عامل اندروید و IOS می توان علاوه بر ارسال متن و استکیر در حالت دایرکت، با تصاویر و ویدیوهایی که بعد از مشاهده توسط گیرنده پیام باطل می شوند نیز به پیام ها پاسخ داد.

    قابلیت هایی نظیر ویرایش تصاویر و ویدیوها و همچنین اضافه کردن متن و استیکر به آن ها از جمله مواردی هستند که باعث می شود تا کاربران بتوانند پیام های مناسب تر و بهتری را در پاسخ به یکدیگر ارسال کنند.

    این یک راه هوشمندانه برای افزایش جذابیت پیام های دایرکت در اینستاگرام است، و شاید الگو گرفتن از قابلیت های اسنپ چت همچنان بتواند مخاطبان این اپلیکشین را برای استفاده از آن تشویق کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.