جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین جزئیات حادثه آزار و اذیت یک دختر دانش‌آموز در ارومیه + فیلم
    02 آبان 1396 - 1:35
    شناسه : 99373
    0

    حوالی ساعت 15 روز گذشته،والدین دانش آموزان یک مدرسه در ارومیه تجمع اعتراضی مبنی بر رفتار غیراخلاقی نیروی خدماتی این مدرسه برپا کردند، جمعی از مسئولان از جمله فرماندار ارومیه و اعضا شورای اسلامی شهر اورمیه در محل حضور داشتند. مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درپی این اعتراض در محل حضور یافت و دستور […]

    پ
    پ

    45204 - آخرین جزئیات حادثه آزار و اذیت یک دختر دانش‌آموز در ارومیه + فیلم - اختشاش ارومیه

    حوالی ساعت 15 روز گذشته،والدین دانش آموزان یک مدرسه در ارومیه تجمع اعتراضی مبنی بر رفتار غیراخلاقی نیروی خدماتی این مدرسه برپا کردند، جمعی از مسئولان از جمله فرماندار ارومیه و اعضا شورای اسلامی شهر اورمیه در محل حضور داشتند.

    مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی درپی این اعتراض در محل حضور یافت و دستور پیگیری موضوع را صادر کرد.

    رادفر معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، اظهار داشت: بررسی هایی که انجام دادیم سرایدار مدرسه قصد تعرض داشته ولی خوشبختانه موفق نشده که هیچ اقدامی انجام دهد و هیچ تجاوزی صورت نگرفته است.

    او ادامه داد: والدین دانش آموز شکایت کرده اند و موضوع در دست پیگیری است.

    رادفر در مورد تجمع مردم گفت:عده ای جوان در اعتراض به این موضوع مقابل مدرسه تجمع کردند و با پرتاب کردن سنگ خساراتی را به مدرسه وارد کردند که خوشبختانه توانستیم این جریان را کنترل کنیم.

    روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در پی بلند شدن دود از اطراف این مدرسه اعلام کرد: دود متصاعد شده از منطقه اسلام آباد ، ناشی از آتش زدن یک حلقه لاستیک بوده و آتش زده شدن مدرسه صحت ندارد.

    سردار اصلانی، رئیس پلیس استان آذربایجان غربی دراین باره گفت: در پی اعلام مدیر مدرسه در ساعت 14 مبنی بر اینکه تعداد 200 نفر به بهانه ایجاد مزاحمت توسط نیروی خدماتی مدرسه برای یکی از دختران پایه 5 ابتدایی به مدرسه حمله کردند بلا فاصله کارکنان پلیس در محل مورد نطر حاضر و مشخص شد موضوع مربوط به سه روز پیش بوده است و خانواده دختر هیچ شکایتی نداشته است.

    رئیس پلیس آذربایجان غربی در ادامه گفت: فقط عده ای افراد فرصت طلب به مدرسه حمله کرده و نسبت به تخریب شیشه های مدرسه اقدام کردند و به سه خودرو خسارت وارد کردند.

    او خاطرنشان کرد: فرد مورد نظر شناسایی و توسط پلیس دستگیر شده و توسط دادستان و ورود قاضی ویژه موضوع در حال رسیدگی است.

    اصلانی ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف ارومیه که همکاری خیلی خوبی با پلیس داشتند از مردم خواست که افراد فرصت طلب که می خواهند جو این منطقه را به هم بزنند حتما مراتب را به پلیس گزارش کنند. تعدادی از تحریک کنندگان توسط پلیس دستگیر شدند.

    آنچه که در مدرسه دخترانه منطقه اسلام آباد ارومیه گذشت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.