×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

baamardom - درج رپورتاژ خبری -

در دهه اخیر جهان شاهد حضور فعال و پرفروغ رسانه‌ای نو و فراگیر بود. این رسانه نو مجموعه سایت هایی بودند که به مدد شبکه گسترده اینترنت شروع به فعالیت نمود. اقتصاد آنلاین به‌سرعت جایگاه خود را در میان رسانه هایی همچون تلویزیون، روزنامه، مجلات و… پیداکرده و روزبه‌روز سهم بیشتری را در این میان به خود اختصاص می‌دهند.

رسانه‌های اینترنتی نسبت به سایر رسانه‌ها دارای مزایای گوناگونی هست ولی مهم‌ترین این مزایا دو طرفه بودن آن می‌باشد. در رسانه هایی همچون تلویزیون و روزنامه، اطلاعات به‌صورت یک‌طرفه به مخاطب عرضه می‌شود و هیچ‌گونه بازخوردی از آمار مخاطبین و یا نظرات ایشان وجود ندارد. حال‌آنکه در اینترنت ارتباط دوطرفه بوده و به‌صورت هوشمند برقرار می‌گردد.

حضور فعالان بخش تولید و بازرگانی در این‌گونه سایت‌ها نیز امروزه از اهمیت بسزایی برخوردار شده؛ چراکه امکانات خاص اینترنت بعلاوه سایر خواص دیگر رسانه‌ها موجب گردیده است تا تبلیغات و یا هرگونه حضور در اینترنت تأثیر گذاری فوق العاده ای برای شرکت‌ها در برداشته باشد.

رسانه خبری با مردم به‌عنوان یکی از سایت‌های پربیننده فارسی، به مدد افزایش ترافیک روزانه خود که ناشی از مردم محور بودن وب‌سایت با شعار “با مردم، رسانه‌ای برای مردم” و نوآوری در تولید محتوا و انتشار اخبار است، به‌عنوان یک رسانه اینترنتی موفق و رو به رشد مطرح می‌باشد.

این سایت با توجه به قابلیت‌های خود توانسته است مخاطبان و کاربران ایرانی و فارسی‌زبان داخل و خارج کشور را به خود جذب کند.

بی‌شک در جامعه امروز ما معرفی کالا و خدمات خود از طریق اینترنت و رسانه‌ها همچون «با مردم» می‌تواند در معرفی شما نقش بسزایی داشته باشد زیرا روزانه هزاران نفر تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند.

در تبلیغات اینترنتی به دلیل قابلیت هدف قرار دادن دقیق و مشخص مخاطبان، می‌توان پیام‌ها را برای جذب نیازها و خواسته‌های معین مخاطبان، طراحی کرد. هنگامی‌که ما دقیقاً مخاطبان را شناسایی می‌کنیم اطلاعات بهتری در خصوص نیازها و خواسته‌های آنها به‌دست می‌آید. ازاین‌رو پیام آگهی ما بسیار جذاب‌تر خواهد بود.

تبلیغات اینترنتی دارای ویژگی نمایش، نگهداری و بروز رسانی آسان است که این به دلیل ماهیت دیجیتالی آن می‌باشد. کاهش فرایند تهیه و اجرای تبلیغات ازجمله نتایج این ویژگی تلقی می‌شود.

همچنین شما با کمترین هزینه ممکن نسبت به نشریات مکتوب می‌توانید رپورتاژ خبری خود را روزانه به هزاران نفر نمایش دهید و کالاها و خدمات خود را به‌راحتی معرفی نمایید.

وقت را از دست ندهید و همین حالا برای ثبت و رزرو درج خبر در سایت با مردم اقدام نمایید.