جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر
    06 آبان 1396 - 0:31
    شناسه : 100189
    0

    نشست تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان و با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار رودبنه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر این شهر برگزار شد. اختصاصی «بامردم»، دراین جلسه که باحضور دکتر ابراهیم بای سلامی مدیر عامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) برگزار شد، اعضای جلسه به تبیین […]

    پ
    پ

    تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 6 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران

    نشست تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان و با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، بخشدار رودبنه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر این شهر برگزار شد.

    اختصاصی «بامردم»، دراین جلسه که باحضور دکتر ابراهیم بای سلامی مدیر عامل هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی (هگتا) برگزار شد، اعضای جلسه به تبیین پتانسیل‌ها و امکانات فرهنگی، محلی و … لاهیجان در جهت جذب گردشگر و سرمایه گذار پرداختند.

    فرماندار لاهیجان در این نشست، با ارائه اطلاعات آماری پیرامون شهرستان لاهیجان، عنوان کرد: لاهیجان، شهرستانی ویژه است و اقتصاد آن بر سه محور کشاورزی، گردشگری و صنایع تبدیلی استوار شده و این شهرستان 10درصد برنج استان گیلان را تولید می کند.

    سید محمد احمدی افزود: یکی از 3 محور اصلی توسعه شهرستان لاهیجان، گردشگری است، بسیاری از مردم ایران شهر زیبای لاهیجان را به عنوان یک شهر نمونه گردشگری می شناسند.

    وی گفت: در نیمه نخست امسال، این شهرستان پذیرای سه میلیون و 500 هزار گردشگر بود و لازم است زیرساخت های لازم در این خصوص، بیش از پیش فراهم شود.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان گفت: طرح ها و بسته های خوب سرمایه گذاری و گردشگری در این شهر نظیر پارک بانوان و مجموعه حاجی آباد و … وجود داشته و یا در حال اجراست که دست نیاز به سوی کسانی که دل در گرو خدمت به این استان و شهرستان لاهیجان دارند، دراز می کنیم.

    نماینده شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به ضرب المثل «آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است»، گفت: در لاهیجان مجموعه ای از دریا، باغات چای، کوه، جنگل، دشت و تاریخ کهنی وجود دارد که همه این ها زمینه سرمایه گذاری در این شهرستان را فراهم آورده است.

    ذبیح نیکفر خاطرنشان کرد: مجموعه مدیران شهرستان با همکاری و هماهنگی موجود، امیدوار است تا با حضور سرمایه گذاران اقدامات مهمی در زمینه توسعه شهرستان انجام شود و آثار مثبت آن به مردم بازگردد.

    شهردار لاهیجان نیز در این نشست  با تقدیر از حمایت های فرماندار شهرستان، اظهار داشت: لاهیجان از باب چشم انداز ها، زیبایی های متنوع و … اقلیم بسیار خاصی دارد که باعث شده در این شهر سالانه پذیرای بالغ بر 4 میلیون نفر گردشگر و مسافر باشیم.

    مسعود کاظمی افزود: با توجه به این چشم اندازها و ویژگی های خاص، فرصت و موقعیت سرمایه گذاری بسیار خوب و مناسبی برای سرمایه گذاران وجود دارد که پکیج ها و طرح های تحقیقاتی آن ها نیز کاملا آماده می باشد.

    وی خاطرنشان کرد: تعامل و همدلی میان مسئولین شهرستان و حمایت های فرماندار شهرستان، نماینده و اعضای شورا، فضای خوبی را برای جذب سرمایه گذار فراهم آورده است که به امید خدا در آینده این فضای همدلی منشا خیر و برکت برای عروس شهرهای گیلان باشد.

    حجت طیران نایب رییس شورای شهر لاهیجان نیز در این نشست تاکید کرد: بسته های سرمایه گذاری خوبی برای شهر لاهیجان تعریف شده است،  لاهیجان مستعد سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است و رویکرد شورای شهر در این خصوص، جذب و حمایت از سرمایه گذاران می باشد.

    در بخشی از جلسه دکتر ابراهیم بای سلامی با ابراز امیدواری نسبت به فضای مثبتی که در شهر وجود دارد به بیان نظرات خود در مورد نوع سرمایه گذاری و راهکارهای افزایش زیرساختها در این بخش پرداخت.
    در پایان جلسه مدیرعامل و معاونان هلدینگ سرمایه گذاری تامین اجتماعی به همراه شهردار و تیم مدیریت شهری لاهیجان از امکانات و جاذبه های گردشگری شهر دیدن کردند.

    تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 1 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 2 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 3 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 4 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 5 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 7 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی با فرماندار شهرستان لاهیجان 8 - جزئیات نشست تعدادی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با مسئولین لاهیجان + تصاویر - حجت طیران

     

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.