×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد 1 - باهدف روانسازی ترافیک، میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد + تصاویر - ترافیک

شهردار لاهیجان از اصلاح هندسی میدان بصیرت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان، مهندس مسعود کاظمی در گفت وگویی افزود: باتوجه به بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان ترافیکی و به منظور رفع مشکلات ترافیکی در میدان بصیرت و تقاطع خیابان استقلال و امام خمینی(ره)، این میدان، اصلاح هندسی شد.
وی با بیان این مطلب که استاندارد سازی میادین و تقاطع ها در دستور کار شهرداری لاهیجان قرار دارد افزود: اصلاح هندسی میدان بصیرت به منظور روانسازی ترافیکی در حال اجرا می باشد.
شهردار لاهیجان بیان نمود: اصلاح هندسی میادین و تقاطع های شهر لاهیجان علاوه بر ساماندهی عبور و مرور، باعث کاهش سوانح رانندگی می شود.
کاظمی اضافه کرد: لاهیجان یکی از شهرهای مطرح گردشگری کشور می باشد که در طول سال میزبان مسافران زیادی است که با توجه به کم عرض بودن برخی خیابان ها باعث ترافیک در بعضی ساعات می شود که با توجه به بررسی های کارشناسان ترافیکی در نظر داریم نسبت به اصلاح هندسی برخی میادین و تقاطع ها اقدام کنیم.
کاظمی گفت: جای دارد از صبر و حوصله شهروندان فهیم لاهیجان و گردشگران برای همکاری در اجرای پروژه های شهری قدردانی نمایم.
وی افزود: شهرداری لاهیجان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستان تلاش خواهد کرد برای رفع مشکلات شهروندان نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهد.

photo 2017 10 28 10 27 36 1 - باهدف روانسازی ترافیک، میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد + تصاویر - ترافیک
میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد 2 - باهدف روانسازی ترافیک، میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد + تصاویر - ترافیک میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد 3 - باهدف روانسازی ترافیک، میدان بصیرت لاهیجان اصلاح هندسی شد + تصاویر - ترافیک

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.