×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

آزار - کیوان ماشین را به خارج از شهر برد و امیر مرا داخل خودرو آزار داد! - انتقام گیری

پسر جوان که برای انتقام گیری از دوستش وی را به بیابان های ورامین کشانده و او را آزار داده بود با حکم قضایی به شلاق و ۲سال تبعید محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان امسال به دنبال شکایت پسر ۱۹ ساله ای به نام احسان در دستور کار پلیس قرار گرفت. پسر جوان گفت: دو نفر از دوستانم به بهانه تفریح مرا سوار ماشین کردند و به بیابان های ورامین بردند.یکی از آنها به نام امیر گفت چون پشت سر او حرف زده ام قصد ادب کردنم را دارد. امیر مرا آزار داد وگفت نباید در این باره به کسی حرفی بزنم و گر نه ماجرا را به بچه های محل می گوید و آبرویم را می برد.

به دنبال شکایت پسر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی شد. وقتی پزشکی قانونی آزار احسان را تایید کرد امیر و دوستش کیوان بازداشت شدند.امیر در بازجویی ها منکر آزار احسان شد. وی گفت: مدتی قبل پولی به احسان قرض دادم. قرار بود یک ماهه پولم را پس بدهد اما نداد. چند بار با او تماس گرفتم اما جواب تلفن هایم را هم نداد. من از طریق یکی از دوستانم برای احسان پیغام فرستادم که اگر پولم را ندهد از او شکایت می کنم. او هم حالا ماجرای دروغین آزار را مطرح کرده تا دیگر حرفی از پولی که به او قرض داده بودم نزنم.

کیوان نیز ادعا کرد از ماجرا آزار بی خبر است.

متهمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در جلسه دادگاه شاکی گفت: سر خیابان بودم که امیر و کیوان را سوار یک وانت دیدم. امیر از من خواست تا سوار وانت شوم و همراه آنها بروم. من هم قبول کردم. اما کیوان که راننده بود تغییر مسیر داد و به سمت حاشیه ورامین رفت. در محلی خلوت کیوان از وانت پیاده شد و امیر داخل خودرو مرا آزاد داد. او گفت پشت سر او حرف زده ام و به همین خاطر باید ادب شوم. آنها مرا در حاشیه ورامین رها کردند و رفتند.

دومتهم اما جرمشان را گردن نگرفتند و گفتند بی گناه هستند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و امیر را به ۱۰۰ ضربه شلاق و ۲سال تبعید به منطقه ای بد اب و هوا محکوم کرد. کیوان نیز به خاطر معاونت در این ماجرا به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شد

رکنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.