شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • صدور کیفرخواست و ارسال پرونده قتل اهورای ۳ ساله به دادگاه
    07 آبان 1396 - 0:04
    شناسه : 100918
    0

    علی مصطفوی‌نیا، درباره آخرین وضعیت پرونده اهورای ۳ ساله که حدود ۱۰ روز قبل توسط ناپدری‌اش آزار دیده و به قتل رسیده بود از ارسال پرونده به دادگاه خبر داد. علی مصطفوی‌نیا، درباره آخرین وضعیت پرونده اهورای ۳ ساله که هفته گذشته توسط ناپدری‌اش آزار دیده و به قتل رسیده بود از ارسال پرونده به […]

    پ
    پ

    علی مصطفوی‌نیا - صدور کیفرخواست و ارسال پرونده قتل اهورای ۳ ساله به دادگاه -

    علی مصطفوی‌نیا، درباره آخرین وضعیت پرونده اهورای ۳ ساله که حدود ۱۰ روز قبل توسط ناپدری‌اش آزار دیده و به قتل رسیده بود از ارسال پرونده به دادگاه خبر داد.

    علی مصطفوی‌نیا، درباره آخرین وضعیت پرونده اهورای ۳ ساله که هفته گذشته توسط ناپدری‌اش آزار دیده و به قتل رسیده بود از ارسال پرونده به دادگاه خبر داد.
    وی، با اشاره به دریافت نظریه نهایی پزشکی قانونی بیان داشت: این پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.
    اهورا کودک ۲ سال و ۸ ماهه گیلانی است که روز ۲۲ مهرماه پس از اینکه توسط ناپدری‌‌اش مورد آزار و اذیت قرار گرفت، با کوبیده شدن سرش به دیوار توسط ناپدری به قتل رسید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.