جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کشف پارچه قاچاق 300 میلیونی در لاهیجان
    07 آبان 1396 - 17:29
    شناسه : 101099
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . سرهنگ محمود قاسمی در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای سیاستهای کلی نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی و به منظور اقدامی عملی در جهت حمایت […]

    پ
    پ

    قاسمی 2 - کشف پارچه قاچاق 300 میلیونی در لاهیجان - ghid[hk

    فرمانده انتظامی لاهیجان از کشف محموله پارچه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد .

    سرهنگ محمود قاسمی در گفت و گو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در راستای اجرای سیاستهای کلی نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی و به منظور اقدامی عملی در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی طرح مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
    این مقام انتظامی افزود : ماموران پلیس اگاهی لاهیجان حین گشت زنی به یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
    وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو محموله پارچه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ارزش کالای کشف شده 300 میلیون ریال برآورد می‌شود.
    سرهنگ قاسمی با اشاره به معرفی متهم 33 ساله به مقام قضایی برای سیر مراحل قانونی، خاطرنشان کرد: اگر همه مردم و مسئولین منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی را عملی کنند مشکل بیکاری تا حد زیادی در کشور برطرف می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.