جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاروان کمک های مردمی زائرین اربعین از لاهیجان، عازم نجف اشرف شد
    07 آبان 1396 - 21:41
    شناسه : 101238
    0

    کاروان کمک های اهدایی مردم شهرستان لاهیجان در شرق استان گیلان، به زائران اربعین حسینی راهی نجف اشرف شد. این کاروان عصر یکشنبه در قالب پنج کامیون از کمک های مردمی به ارزش تقریبی سه میلیارد و 500 میلیون ریال ، با بدرقه مسئولان شهرستان لاهیجان به سمت عراق حرکت کرد. فرماندار لاهیجان در این […]

    پ
    پ

    کمک های مردمی زائرین اربعین از لاهیجان، عازم نجف اشرف شد - کاروان کمک های مردمی زائرین اربعین از لاهیجان، عازم نجف اشرف شد - زائرین اربعین

    کاروان کمک های اهدایی مردم شهرستان لاهیجان در شرق استان گیلان، به زائران اربعین حسینی راهی نجف اشرف شد.

    این کاروان عصر یکشنبه در قالب پنج کامیون از کمک های مردمی به ارزش تقریبی سه میلیارد و 500 میلیون ریال ، با بدرقه مسئولان شهرستان لاهیجان به سمت عراق حرکت کرد.
    فرماندار لاهیجان در این باره گفت: شهرستان برای اولین سال دارای موکب در نجف اشرف شده و این کمک ها بخشی از کمک های داوطلبانه است که توسط مردم جمع آوری و ارسال می شوند.
    سید محمد احمدی خاطرنشان کرد: موکب شهرستان لاهیجان در نجف ظرفیت کمک رسانی به شش هزار نفر زائر در شبانه روز با پذیرایی سه وعده غذایی صبحانه ، نهار و شام را دارد و قادر است که یک هزار نفر را در نجف اسکان دهد.
    وی یادآور شد: از بین داوطلبان زیادی که برای انجام خدمت به زائران اربعین در این شهرستان وجود داشتند، حدود 50نفر به عنوان خادمان موکب لاهیجان در نجف استقرار یافته اند تا بصورت داوطلبانه ، به زائران خدمت رسانی کنند.
    احمدی اظهار داشت: در سال های گذشته مردم شهرستان لاهیجان به عنوان معین به موکب های شهرستان های رودسر و لنگرود کمک می کردند.
    شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
    طی سال های اخیر، در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، کاروان زائران پیاده و سواره عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) به کربلای معلی و همچنین نجف اشرف مشرف می شوند.

    ایرنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.