سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مطبوعات حق دارند نظرات و انتقادات را به اطلاع عموم برسانند
    27 تیر 1395 - 19:02
    شناسه : 10176
    0

    فیروز فاضلی مدیرکل اداره ارشاد استان گیلان در واکنش به اتفاقات و وقایع رسانه ای چند روز اخیر در گیلان نامه ای را خطاب به رسانه های گیلانی منتشر کرد که در ادامه می توانید بخوانید. به گزارش بامردم، فیروز فاضلی مدیرکل اداره ارشاد استان گیلان در واکنش به اتفاقات و وقایع رسانه ای چند […]

    پ
    پ

    فیروز فاضلی مدیرکل اداره ارشاد استان گیلان در واکنش به اتفاقات و وقایع رسانه ای چند روز اخیر در گیلان نامه ای را خطاب به رسانه های گیلانی منتشر کرد که در ادامه می توانید بخوانید.

    به گزارش بامردم، فیروز فاضلی مدیرکل اداره ارشاد استان گیلان در واکنش به اتفاقات و وقایع رسانه ای چند روز اخیر در گیلان نامه ای را خطاب به رسانه های گیلانی منتشر کرد که در ادامه می توانید بخوانید:

    با سلام و احترام

    همانگونه که مستحضرید روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم از رسالت خطیر مطبوعات محسوب می شود و مطبوعات حق دارند نظرات و انتقادات سازنده، پیشنهاد ها، توضیحات مردم و مسئولین را با رعایت موازین اسلامی و مصالح جامعه درج و به اطلاع عموم برسانند.

    مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود برای رسانه سه وظیفه عمده قائل شده اند: ” وظیفه نقد و نظارت، وظیفه اطلاع رسانی صادقانه و شفاف، وظیفه طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه “.

    بر این اساس انتظار می رود با توجه به جایگاه والای رسانه ها به عنوان سکان دار افکار عمومی، با ایجاد فضای نقد منصفانه و مشفقانه درباره عملکرد دولت و مسئولین و انعکاس مطالب موثق در تقویت وحدت و یکدلی در استان اهتمام نمایید.

    فیروز فاضلی

    مدیر کل اداره ارشاد اسلامی گیلان

    11111-1

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.