سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برای برگزاری این مانور اهداف عمده ای را دنبال می‌کردیم / نقات قوت و ضعف‌ را بررسی و شناسایی کردیم
    28 تیر 1395 - 0:04
    شناسه : 10182
    0

    اختصاصی/صبح امروز به همت اداره گاز شهرستان لاهیجان و با همکاری سایر ادارات و ارگان‌ها، مانور رانش یا لغزش زمین در لاهیجان برگزار شد. (برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید) فرماندار لاهیجان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار بامردم اظهار کرد: امروز با شرکت اعضای ستاد بحران شهرستان شاهد برگزاری مانور رانش […]

    پ
    پ

    سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان

    اختصاصی/صبح امروز به همت اداره گاز شهرستان لاهیجان و با همکاری سایر ادارات و ارگان‌ها، مانور رانش یا لغزش زمین در لاهیجان برگزار شد. (برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید)

    فرماندار لاهیجان در این رابطه در گفت و گو با خبرنگار بامردم اظهار کرد: امروز با شرکت اعضای ستاد بحران شهرستان شاهد برگزاری مانور رانش زمین در شهرستان لاهیجان بودیم.

    رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان لاهیجان افزود: برای برگزاری این مانور اهداف عمده ای را دنبال می‌کردیم، در وهله اول می‌خواستیم تا میزان آمادگی ادارات و ارگان‌های مربوط در مواقع بروز بحران را مورد ارزیابی قرار دهیم و در وهله بعدی توان، امکانات، تجهیزات و نحوه ارتباطات و نکات مهم دیگری را در شرایط اضطراری برسی کردیم.

    سید محمد احمدی تصریح کرد: ستاد بحران از چند روز قبل آمادگی لازم برای برگزاری این مانور را داشت و به لطف خدا مانور در حد خوب و قابل دفاعی برگزار شد و در این مانور متوجه شدیم که کدام قسمت‌ها می‌بایست مورد توجه بیشتری قرار بگیرد و نقات قوت و ضعف در زمان بروز بحران را بررسی و شناسایی کردیم.

    وی افزود: جا دارد تا از سازمان‌های مربوطه همچون شهرداری، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اورژانس، هلال احمر، بسیج، ادارات آب، برق،گاز و سایر ادارات و دستگاه‌ها برای برای برگزاری این مانور، تشکر و قدر دانی کنیم.

    احمدی در پایان خاطرنشان کرد: با برگزاری اینگونه مانور‌ها خواهیم توانست نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم تا خدای ناکرده در صورت بروز حوادث این‌چنینی آمادگی کامل داشته باشیم.

    احمدی و حیدرنژاد (1)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.