پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد لاهیجان آغاز شد + جزئیات
    09 آبان 1396 - 9:19
    شناسه : 102125
    1

    همزمان با سراسر کشور ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد لاهیجان آغاز شد. محمدابراهیم طلوع با بیان این مطلب گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره این مسابقات در بخشهای کتبی شامل زندگانی پیامبر اکرم (ص)، احکام، نماز، سیره معصومین (ع)، نهج البلاغه، ترجمه فارسی و انگلیسی قرآن، ادعیه و زیارات و […]

    پ
    پ

    محمدابراهیم طلوع - ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد لاهیجان آغاز شد + جزئیات - : قرآن

    همزمان با سراسر کشور ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت در واحد لاهیجان آغاز شد.

    محمدابراهیم طلوع با بیان این مطلب گفت: ثبت نام بیست و سومین دوره این مسابقات در بخشهای کتبی شامل زندگانی پیامبر اکرم (ص)، احکام، نماز، سیره معصومین (ع)، نهج البلاغه، ترجمه فارسی و انگلیسی قرآن، ادعیه و زیارات و تفسیر قرآن، بخش شفاهی شامل قرائت، ترتیل، حفظ و اذان در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان آغاز گردیده است.

    علاقمندان با حضور در کانون قرآن و عترت در این مسابقات ثبت نام می نمایند.

    دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افزود: بخش کتبی این مسابقات در یک مرحله و بصورت سراسری در تاریخ ۲۱ آذرماه ۱۳۹۶ در واحد لاهیجان برگزار خواهد شد.

    بخش شفاهی نیز در سه مرحله واحدی، استانی و کشوری برگزار گردیده و نفرات منتخب آن از هدایای ارزشمند نقدی این مسابقات بهره مند خواهند شد.

    طلوع افزود: از امتیازات این مسابقات جوایز ارزشمند نقدی از حداقل ۰۰۰/۵۰۰/۱ تا حداکثر ۰۰۰/۰۰۰/۱۵ ریال، ثبت نام و اهدای کتاب رایگان به شرکت کنندگان، نصب بنر برای نفرات برتر و در نظر گرفتن نمره تشویقی در یکی از دروس معارفی برای شرکت کنندگان می باشد.

    مسئول کانون قرآن و عترت واحد لاهیجان گفت: یکی دیگر از بخشهای مهم این مسابقات، بخش جشنواره هنر، ادبیات و پژوهش دینی و فرهنگی بوده که علاقمندان در ۲۴ رشته نظیر شعر، داستان، نقاشی، طراحی پوستر، نرم افزار، خوشنویسی، قالی بافی، نگارگری، نماهنگ، فیلم کوتاه و… آثار خود را جهت شرکت و داوری در جشنواره به کانون قرآن و عترت تحویل می نمایند.

    این خادم قرآنی در پایان صحبت های خود با شکرگزاری به درگاه خداوند و ابراز خورسندی از استقبال آحاد دانشگاهی از این مسابقات افزود: خوشبختانه با توجه به پتانسیل بسیار ارزنده ای که در واحد لاهیجان وجود دارد و با حمایت مسئولین و مدیران این واحد هر ساله شاهد درخشش بسیار خوب شرکت کنندگان واحد لاهیجان در مسابقات و جشنواره های کشوری می باشیم.

    ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد لاهیجان - ثبت نام مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد لاهیجان آغاز شد + جزئیات - : قرآن

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.