یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41485 تعداد نوشته های امروز : 17 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم معرفی مقاصدجدید گردشگری از طریق راهنمایان گردشگری در گیلان
    09 آبان 1396 - 23:29
    شناسه : 102285
    0

    مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر معرفی ناشناخته های این استان گفت:معرفی مقاصد گردشگری جدید می تواند توسعه این صنعت در گیلان را به دنبال داشته باشد. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان،رضا علیزاده در دیدار با هیئت مدیره و اعضای انجمن راهنمایان گردشگری […]

    پ
    پ

    IMG 9291 - لزوم معرفی مقاصدجدید گردشگری از طریق راهنمایان گردشگری در گیلان -

    مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر معرفی ناشناخته های این استان گفت:معرفی مقاصد گردشگری جدید می تواند توسعه این صنعت در گیلان را به دنبال داشته باشد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان،رضا علیزاده در دیدار با هیئت مدیره و اعضای انجمن راهنمایان گردشگری استان بر ارتقای سطح دانش تخصصی راهنمایان گردشگری تاکید کرد و اظهار داشت:راهنمایان برای انتقال موضوعات و مفاهیم مرتبط با حرفه تخصصی خود می بایست به منابع و اطلاعات صحیح و دقیق تکیه کرده و آنرا به گردشگران منتقل نمایند.

    وی گفت:عملکرد راهنمایان گردشگری طی سالهای اخیر در برگزاری همایش های تخصصی،معرفی جاذبه های گردشگری و هدایت تورهای گردشگری بسیار ارزنده بوده و افزود:با بررسی روند توسعه گردشگری در کشورهای ممتاز گردشگری می بایست این موقعیت را تقویت کرد.

    این مسئول با بیان برخی مشکلات موجود راهنمایان گردشگری اذعان داشت:مشکلات بیمه راهنمایان از سوی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور در حال پیگیریست.

    وی اظهار کرد:شناخت رویدادهایی که در طول سال رخ می دهد کمک می کند تا تورهای مختلفی وارد استان گیلان شوند؛لذا باید در زمینه معرفی مقاصد جدید گردشگری بیشتر فعالیت نماییم و توسعه این صنعت در گیلان را رقم بزنیم.

    علیزاده تصریح کرد:انتظار می رود راهنمایان گردشگری به عنوان بازوان اجرایی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نقش آفرینی کرده و امور محوله را بدست گیرند تا هم پای دیگر تشکلهای گردشگری استان حرکت نمایند.

    این مسئول بر لزوم برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد برای راهنمایان تاکید و تصریح کرد:کارگاه ها و  دوره های آموزشی تخصصی با موضوع حرفه ای راهنمایی گردشگری،توانمند سازی راهنمایان و برخورد حرفه ای آنان در اجرای تور را به دنبال دارد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.