شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • راز قتل شکارچی مقتول لاهیجانی کشف شد + جزئیات
    10 آبان 1396 - 18:08
    شناسه : 102492
    0

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف شدن راز قتل شکارچی مقتول لاهیجانی که چندی قبل بطور مشکوکی به قتل رسیده بود ،خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی کشف جسد مرد شکارچی در شالیزارهای اطراف لاهیجان در اواخر مهر ماه جاری بلافاصله گروه ویژه کشف قتل در شهرستان تشکیل و پیگیری […]

    پ
    پ

    قاسمی 2 - راز قتل شکارچی مقتول لاهیجانی کشف شد + جزئیات - راز قتل

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کشف شدن راز قتل شکارچی مقتول لاهیجانی که چندی قبل بطور مشکوکی به قتل رسیده بود ،خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی کشف جسد مرد شکارچی در شالیزارهای اطراف لاهیجان در اواخر مهر ماه جاری بلافاصله گروه ویژه کشف قتل در شهرستان تشکیل و پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
    وی خاطرنشان کرد: ماموران تحقیقات محسوس و نامحسوس را از همان لحظات اولیه کشف جسد آغاز کردند که سرنخ هایی در این زمینه کشف کردند و این سرنخ ها نشان داد که مقتول به همراه دو نفر سوار بر یک دستگاه خودروی پراید برای آخرین بار در آن حوالی دیده شدند.
    وی اظهارداشت: پس از تحقیقات مداوم شبانه روزی ، متهم اصلی پرونده که مردی 40 ساله بود در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و دستگیر شد.
    به گفته وی متهم در تحقیقات تکمیلی معترف شد که به همراه پسر همسر دومش و مقتول به شکار رفتند که در هنگام شکار به اشتباه مقتول مورد اصابت گلوله با تفنگ شکاری قرار گرفت که با توجه به عدم وجود علائم حیاتی مقتول، کلیه مدارک و آلات جرم را معدوم و از محل متواری شدیم.
    سرهنگ قاسمی با بیان اینکه پس از دستگیری ،همدست 19 ساله نیز اعترافات متهم را تایید کرد افزود: پس از بازسازی صحنه قتل و کشف اسلحه قاتل، پرونده تکمیل و تحویل مراجع قضایی شد.

    *کشف 7 فقره سرقت منزل در لاهیجان
    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان همچنین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان لاهیجان ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با تشکیل گروهی پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .
    وی افزود: با تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که این سرقت ها به شیوه و شگردی خاص صورت می گیرد که مشابه عملکرد سارقان دستگیر شده در یکی از شهرستان های استان است که پس از فراخوان متهمان به آگاهی و مواجهه آنان با مدارک کشف شده از طریق پلیس در نهایت راهی جز اعتراف نداشتند و به هفت فقره سرقت منزل و فروش اموال به مالخر معترف شدند.
    وی یادآورشد: متهمان دستگیر شده 30و 38ساله اهل یکی از استان های غربی کشور هستند و تلاش برای دستگیری مالخر نیز ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.