سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمت به زائرین امام حسین (ع) مدال افتخار است
    10 آبان 1396 - 19:36
    شناسه : 102528
    0

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: برپایی موکب شهرداری رشت به منظور حضور در مراسم اربعین و خدمت در راه امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که اجر معنوی فراوانی بهمراه دارد. به گزارش روابط عمومی شورای شهر رشت سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند سالی است که […]

    پ
    پ

    سید امیرحسین علوی2 - خدمت به زائرین امام حسین (ع) مدال افتخار است - امیر حسین علوی

    رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: برپایی موکب شهرداری رشت به منظور حضور در مراسم اربعین و خدمت در راه امام حسین(ع) افتخار بزرگی است که اجر معنوی فراوانی بهمراه دارد.

    به گزارش روابط عمومی شورای شهر رشت سید امیر حسین علوی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند سالی است که موکب شهرداری رشت در ایام محرم به کربلا اعزام می شود و این اقدام بزرگ اثرات و اجر معنوی فراوانی به همراه دارد و خوشحالم که نقش کوچکی به عنوان خادم امام حسین (ع) در این موکب ایفاء می کنم.
    وی افزود: امیدوارم بتوانیم در برگزاری هر چه باشکوهتر این حرکت عظیم به سهم خودمان نقش داشته باشیم و گام های موثری در جهت زنده نگه داشتن قیام عاشورا برداریم.
    وی با اشاره به حرکت موکب سیصد نفری شهرداری رشت به سمت کربلا تصیح کرد: خدمت به زائرین امام حسین (ع) مدال افتخاری است که عاشقان امام حسین(ع) برای کسب آن تلاش می کنند و امیدوارم با استعانت الهی و دعای خیر مردم در این زمینه سربلند باشیم.
    وی با بیان اینکه دست و پای خادمان و زائران امام حسین (ع) را میبوسم افزود: خدمت به زائرین امام حسین (ع) لیاقتی است که امیدوارم نصیب همه عاشقان اهل بیت(ع) بشود.
    علوی با اذعان به اینکه از شهردار رشت تقاضای مساعدت با ستاد عتبات عالیات را دارم گفت: شهردار رشت همچون سنوات گذشته در شکل گیری حرکت عظیم معنوی اربعین با ستاد عتبات عالیات و موکب های خدام امام حسین(ع) مساعدتهای لازم را داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “خدمت به زائرین امام حسین (ع) مدال افتخار است”
    1. با سلام باید خدمت آقای علوی عرض کنم فقط خدمت کردن به زائرین امام حسین مدال افتخار نداره دادن حق و حقوق کارگر شهرداری هم مدال افتخار داره همون امام حسین با این شرایطی که شما و امصال شما برای کارگران ایجاد کردین راضی نیست بهتره سرتون را بالا بگیرید و به اطراف خود نگاه کنید مشکلات زیاده که بشه در قبال حل این مشکلات مدال افتخار گرفت متأسفانه سوار قطاری شده اید که انتهایی برای آن وجود ندارد همه ما در وجود ما میدانیم داستان چیست و مشکل کجاست اما خود را به گمراهی زده ایم و حاضر نیستیم از قطار بی مقصد و بی انتها پیاده بشیم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.