×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

رحیم حیدری - سفر 140 کیلومتری فرماندار آستانه اشرفیه به اوشیان چابکسر به منظور تحقق بند شبه جیم برای زمین‌های بنیاد مستضعفان - آستانه اشرفیه

پیش از ظهر امروز رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به همراه رئیس اداره اطلاعات و بخشداران بخش مرکزی و کیاشهر با پیمودن مسافت ۷۰ کیلومتری به مقصد اوشیان چابکسر به دیدار محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری کیآستان، محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ظهر امروز در مسجد امام زاده ابیض اوشیان چابکسر هزار و ۲۰۰ فقره اسناد املاک علوی را در راستای الطاف مقام معظم رهبری به مردم منطقه واگذار کرد.

محمد سعیدی کیا در این مراسم با بیان اینکه در سه سال اخیر ۴۲ هزار فقره اسناد املاک در کل کشور به مردم واگذار شده است، افزود: امروز هم شاهد واگذاری هزار و ۲۰۰ سند املاک علوی به محرومان واجد شرایط در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری هستیم.

رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به همراه رئیس اداره اطلاعات و بخشداران بخش مرکزی و کیاشهر در این دیدار موافقت رئیس بنیاد مستضعفان کشور برای اجرای آیین نامه طرح شبه بند جیم برای متصرفان املاک بنیاد مستضعفان در شهرستان آستانه اشرفیه را جلب کردند.

سعیدی کیا در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه اهداء ۵۰۰ فقره مجوز مالکیت به متصرفان زمین های بنیاد مستضعفان در شهرستان آستانه اشرفیه تا دهه فجر امسال قطعی است، گفت: اگر تا پایان آبان ماه امسال هزار پرونده به بنیاد مستضعفان کشور ارسال شود قول می دهم تا روند بررسی این پرونده ها تسریع شود و در دهه فجر امسال با سفر به شهرستان آستانه اشرفیه شاهد برگزاری مراسم مشابه در این شهرستان باشیم.

در سفر امروز رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هزار و ۲۰۰ فقره از اسناد املاک علوی به متراژ ۳۵۷ هزار متر مربع به ارزش ۵۲۴ میلیارد ریال که بیش از ۹۸ درصد آن به صورت رایگان بود به مردم منطقه اهدا شد.

رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از همه متصرفان زمین های بنیادی شهرستان خواست تا از این فرصت ویژه نهایت بهره را ببرند و تا قبل از پایان این دوره با مراجعه به دفتر بنیاد مستضعفان کشور واقع در ساختمان شهرداری آستانه اشرفیه تشکیل پرونده دهند.

بند “ج” در واگذاری مالکیت زمین های بنیاد علوی شهرستان رودسر به متصرفان تحت پوشش نهاد های حمایتی و خانواده های کم بضاعت این امکان را داده بود تا مالکیت زمین های شهری زیر ۲۵۰ متر و زمین های روستایی زیر ۴۰۰ متر خود را بدون پرداخت وجه دریافت کنند، بدین ترتیب شرایط مشابه بند ج (شبه جیم) در شهرستان آستانه اشرفیه هم اجرا می شود.

photo ۲۰۱۷ ۱۱ ۰۱ ۱۹ ۳۲ ۵۸ - سفر 140 کیلومتری فرماندار آستانه اشرفیه به اوشیان چابکسر به منظور تحقق بند شبه جیم برای زمین‌های بنیاد مستضعفان - آستانه اشرفیه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.