پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مانور مقابله با افت فشار گاز در خمام برگزار شد
    11 آبان 1396 - 13:56
    شناسه : 102748
    0

    روز چهارشنبه 10 آبان مانور بحران افت فشار گاز به منظور آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی در روستای مصردشت خمام اجرا در آمد. به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، در این مانور علاوه بر شرکت گاز نهادهای دیگری همچون نیروی انتظامی، آتش نشانی، بسیج و اورژانس حضور داشته و همکاری شایسته ای را […]

    پ
    پ

    مقابله با افت فشار گاز در خمام برگزار شد - مانور مقابله با افت فشار گاز در خمام برگزار شد - افت فشار
    روز چهارشنبه 10 آبان مانور بحران افت فشار گاز به منظور آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی در روستای مصردشت خمام اجرا در آمد.

    به گزارش روابط عمومی گاز گیلان، در این مانور علاوه بر شرکت گاز نهادهای دیگری همچون نیروی انتظامی، آتش نشانی، بسیج و اورژانس حضور داشته و همکاری شایسته ای را به نمایش گذاشتند.
    هدف از برگزاری این مانور، افزایش سطح آمادگی نیروهای عملیاتی شرکت گاز در مواجهه با بحران افت فشار گاز و ایجاد آمادگی لازم برای انجام واکنش سریع، پایداری و استمرار گازرسانی به واحدهای مسکونی بود.
    مانور افت فشار گاز خمام در ۵ مرحله جلوگیری از خرابکاری ایستگاه، تعمیر اساسی ایستگاه، مهار آتش، انتقال مصدومین حادثه به جای امن و وصل مجدد گاز مشترکین برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.